וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיתי על הגוף שלי אש ולא האמנתי": הלקוח שנכווה בבר בתל אביב

אברהם טדרוס בן 38 נפצע באורח קשה לאחר שברמן ב"ליאו בר" הצית אש שגרמה לו לכוויות. "הברמן אשם", טוען טדרוס, שסבור כי הברמן היה צריך להזהיר את הבליינים ולבקש מהם להתרחק. הברמן נעצר ושוחרר למעצר בית

כתבת: מור שמעוני, צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל

"כל האש באה אליי, ראיתי על הגוף שלי אש ולא האמנתי" – שחזר אברהם טדרוס, אזרח זר מאריתריאה בן 38, שנפגע לפנות בוקר (ראשון) באורח קשה לאחר שנכווה מלהביור שהצית ברמן בבר "ליאו בר" שבתל אביב. "הייתי במועדון באלנבי, נכנסתי והזמנתי בירה. הברמן שפך את הוודקה על הדלפק, הדליק אותו באש וכל האש באה אליי". טדרוס הבהיר כי הברמן שפך את הוודקה והצית אותה בכוונה, "ככה הם עושים", אמר.

מחקירה ראשונית של משטרת מרחב ירקון עולה כי הברמן ניסה להצית להביור על הבר, אלא שהוא לא הצליח לשלוט על הלהבה וכתוצאה מכך ניצתה חולצתו של טדרוס, שישב על הבר בסמוך לברמן. האש התלקחה במהירות וגרמה לו לכוויות בגופו. "קפצתי, ירדתי מהכיסא לרצפה וניסיתי להוריד את החולצה שלי", סיפר טדרוס והוסיף: "הברמן אשם". לדבריו, הוא היה צריך להזהיר את המבלים ולבקש מהם להתרחק מהבר משום שבכוונתו להבהיר אש.

עוד בוואלה!NEWS:
פלסטיני נהרג כשג'יפ צה"ל התהפך עליו באזור רמאללה
בעקבות יוון: השמאל הרדיקלי משתלט על הפוליטיקה הספרדית
הכוח יחזור למרכז הליכוד? "התדמית תיפגע, ונחטוף בבחירות"

אברהם טדרוס בבית החולים איכילוב. מאצ'י הוף, מערכת וואלה! NEWS
"האנשים לא רצו להתקרב, הם פחדו". אברהם טדרוס בבית חולים איכילוב/מערכת וואלה! NEWS, מאצ'י הוף

לדברי המשטרה, כמה מהנוכחים הצליחו לכבות את האש אולם טדרוס מעיד אחרת – "האנשים ברחו. הם לא רצו להתקרב, כי הם פחדו". טדרוס פונה על ידי צוות של מד"א לבית החולים איכילוב בעיר כשמצבו מוגדר קשה. הברמן, בן 26, נעצר לחקירה בחשד להצתה וגרימה לפציעה חמורה ושוחרר לאחר מכן למעצר בית של חמישה ימים. השופט ציין בהחלטתו, בין היתר, כי הברמן הודה במיוחס לו וסייע לטדרוס על ידי כך שכיבה את האש ואף פינה אותו לבית החולים.

ד"ר אריק זרצקי, מנהל יחידת מיקרו-כירורגיה באיכילוב, סיפר: "אברהם הגיע לבית החולים ב-3:00 לפנות בוקר כשהוא סובל מכוויות בכמה אזורים בגופו. שטח הכוויות מכסה 14% מהגוף".

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com
לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully