וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן בתל אביב הבעיר אש על הבר - גבר נכווה קשות בגופו

14.6.2015 / 12:44

מחקירה ראשונית עולה כי ברמן בבר ברחוב אלנבי לא הצליח לשלוט על להביור שהדליק, וכתוצאה מכך ניצתה חולצתו של אחד הנוכחים במקום. האש התלקחה במהירות וגרמה לו לכוויות בגופו. הברמן נשלח ל-5 ימי מעצר בית

כתבת: מור שמעוני, צילום: מאצ'י הוף, עריכה: יאיר דניאל

תאונה בבר בתל אביב: אברהם טדרוס, אזרח זר מאריתריאה בן 38, נפגע לפנות בוקר (ראשון) באורח קשה לאחר שנכווה מלהביור שהצית ברמן במקום. האירוע התרחש בבר ברחוב אלנבי בעיר. מחקירה ראשונית של משטרת מרחב ירקון עולה כי הברמן ניסה להצית להביור על הבר, אלא שהוא לא הצליח לשלוט על הלהבה וכתוצאה מכך ניצתה חולצתו של טדרוס, שישב על הבר בסמוך. האש התלקחה במהירות וגרמה לו לכוויות בגופו.

כמה מהנוכחים הצליחו לכבות את האש, והוא פונה על ידי צוות של מד"א לבית החולים איכילוב בעיר כשמצבו מוגדר קשה. הברמן, בן 26, נעצר לחקירה בחשד להצתה וגרימה לפציעה חמורה. בית משפט השלום שבתל אביב שחרר הברמן למעצר בית בן חמישה ימים. השופט ציין בהחלטתו, בין היתר, כי הברמן הודה במיוחס לו וסייע לטדרוס על ידי כך שכיבה את האש ואף פינה אותו לבית החולים.

ד"ר אריק זרצקי, מנהל יחידת מיקרו-כירורגיה באיכילוב, סיפר: "אברהם הגיע לבית החולים ב-3:00 לפנות בוקר כשהוא סובל מכוויות בכמה אזורים בגופו. שטח הכוויות מכסה 14% מהגוף".

עוד בוואלה!NEWS:
מתחם המשטרה והכבאות של גבעת זאב – על קרקע פרטית של פלסטינים
תיעוד: עובדי בית מטבחיים אורזים בשר טרף כ"כשר למהדרין"
"גיהנום משפטי": המסלול המפרך בדרך לאזרחות ספרדית

(עדכון ראשון: 8:48)

  • עוד באותו נושא:
  • הצתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully