וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תיעוד מצמרר של קטטה אלימה בין נהגים בכביש סואן

13.6.2015 / 10:13

שני נהגים זועמים פתחו בקטטה בלב כביש סואן - כשהאחד הכה את השני באגרופים והפיל אותו לנתיב הנגדי בזמן שמכוניות נסעו בו. צפו ברגעים המלחיצים של הקרב האכזרי הזה

צילום חובבים יוטיוב

קטע קצר שתועד השבוע מרכב נוסע מציג קטטה אלימה שהתחוללה באמצע כביש סואן - כשלרגע אחד חייו של אחד הנהגים עמדו בסיכון ממשי כשהוא נזרק אל הנתיב הנגדי בזמן שרכב נסע בו.

על פי הדיווח של ה-Mirror, הקטטה המתועדת התרחשה בהוליווד, לוס אנג'לס, בסמוך לבית ספר עירוני. על פי עדי ראייה שנכחו במקום, שני הגברים נלחמו על נתיב הנסיעה והתווכחו ביניהם כמעט 10 דקות כשהם עדיין נמצאים ברכב. כשהעניינים התחממו, אחד הנהגים איבד את זה לגמרי והעיף אגרוף לרכב השני - שבתגובה נהגו מנע מהראשון להמשיך לנסוע. רק אז יצאו השניים מהרכב באמצע הכביש והלכו מכות.

תיעוד של קטטה אלימה בכביש בלוס אנגל'ס. צילום מסך
קרב אגרופים באמצע כביש סואן/צילום מסך

האיש בחולצה הכחולה והמכנסיים השחורים נראה מכה נמרצות את האיש בחולצה השחורה כשכבר במכה הראשונה הוא הפיל אותו לנתיב הנגדי בכביש - בזמן שעבר שם טנדר שלמזלו פספס אותו. האיש בחולצה הכחולה לא נרתע מהעניין, המשיך להכות את הבחור באגרופים וחמק במהרה מהמקום - בדיוק כשאחד העוברים ושבים ניסה להכות בו בחזרה.

משטרת לוס אנג'לס מסרה כי אף אחד מהנהגים לא הגיש תלונה נגד השני - אולם, הם מבקשים מכל מי שהיה עד לאירוע ליצור עמם קשר בדחיפות.

עוד באותו נושא

שתי נשים וילד בן שש בקטטה שהחרידה את האמריקנים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully