וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראיון של השנה: הפך לכוכב רשת - בגלל תאונת דרכים

11.6.2015 / 13:09

מי היה מאמין שהדבר היחיד שנזכור מתאונת דרכים שקרתה השבוע במיסיסיפי, בה שוטר כמעט נהרג - יהיה העד המשעשע שדיווח על התקרית בחדשות, הפך לכוכב רשת וזכה לתואר "המרואיין הטלוויזיוני הטוב של השנה"

צילום מסך

בשני האחרון, ניידת משטרה יצאה למרדף אחר ואן שנסע במהירות מופרזת ברחבי העיר ג'קסון, מיסיסיפי. ניידת משטרה נוספת חסמה את הכביש בקצה השני של העיר וכשהוואן הגיע למקום - הוא התנגש בניידת וכמעט הביא למותו של השוטר המסכן שניפץ את ראשו על השמשה הקדמית. טרגי ככל שיהיה - הרשת סוערת אחרי התאונה דווקא בגלל גורם שלישי המעורב בפרשה - עובר אורח תמים (ונועז במיוחד) שמצא את עצמו עד למאורע הדרמטי הזה והתראיין על כך לחדשות "מיסיסיפי עכשיו". אישיותו הכובשת של עד הראייה זכתה לכותרות ברשת - ותוך יממה הוא הפך לכוכב בפני עצמו.

הכירו את קורטני ברנס, תושב ג'קסון שהצליח לגרום לכולם לשכוח את התאונה הקטלנית ולהתרכז בו - ורק בו. קורטני עשה את דרכו לסניף בורגר קינג השכונתי, כשלפתע הבחין בתאונה - והסכים לשתף את רגשותיו עם התקשורת המקומית. המראה יוצא הדופן של קורטני - הכולל שיער ירוק, ציפורני אקריליק ירוקות תואמות, תוספות ריסים, המון איפור וגבה מצויירת - בתוספת סגנון הדיבור הכובש שלו - העניקו לראיון הקצר עמו את תואר "הראיון הטוב של השנה" ע"י הוושינגטון פוסט.

ראיון רחוב עם קורטני ברנס. עמוד הפייסבוק WLBT 3 On Your Side, צילום מסך
כוכב רשת חדש נולד/צילום מסך, עמוד הפייסבוק WLBT 3 On Your Side

רק 5 שעות מאז שקטע הראיון עלה לפייסבוק - הוא צבר יותר מ-2 מליון צפיות וזכה ליותר מ-123 אלף שיתופים. קורטני - שבסך הכל התנהג בראיון כפי שהוא ביום יום - לא ציפה שהתאונה תהפוך אותו לכוכב רשת - כשכל מה שהוא עשה זה בסה"כ לתאר את מה שראה - רק בדרך החיננית והכובשת שלו. אישיותו התוססת של קורטני כבר זכתה להכרה בעבר כשבגיל 22 הוא נבחן לתכנית הריאליטי "אז אתה חושב שאתה יודע לרקוד?" - וזכה לאהדה רבה מהקהל והשופטים.

השוטר הפצוע, אם בכל זאת התעניינתם בשלומו - נמצא במצב טוב וצפוי להשתחרר מבית החולים היום. עכשיו כשנרגענו אפשר לחזור להתמקד בקורטני.

עוד באותו נושא

צפו: הבחורה שאיפרה רק חצי מפניה ועוררה סערה ברשת

לכתבה המלאה

האודישן של קורטני לתכנית "אז אתה חושב שאתה יודע לרקוד":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully