וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אורנג' נחת בארץ: "שמח להבהיר את מחויבות החברה לישראל"

11.6.2015 / 16:05

כשבוע לאחר ההתבטאות שעוררה סערה בדבר רצונו לסיים את ההתקשרות עם פרטנר, הגיע סטפן רישר לארץ וביקר בחממת הסטרטאפים של החברה בתל אביב. הוא ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו ועם הנשיא לשעבר פרס

צילום: ידין דלויה, עריכה: קשת סידי

אחרי ההתבטאות וההתנצלות, מגיע הביקור: מנכ"ל אורנג', סטפן רישר, נחת היום (חמישי) בישראל. הוא צפוי להיפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס. רישר ביקר בחממת הסטרטאפים שמפעילה החברה בתל אביב ואמר כי הוא שמח על ההזדמנות שניתנה לו להבהיר את מחויבות החברה לישראל.

אתמול, שבוע אחרי התבטאותו מעוררת ההדים, שלפיה היה מסיים "עוד הערב" את ההתקשרות של אורנג' עם מפעילתה בישראל פרטנר, שלח רישר מכתב לסגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, והבהיר לה כי דבריו נאמרו על רקע עסקי בלבד. "אני חבר של ישראל", הדגיש.

"בהמשך למכתבך שבו הדגשת את דאגותייך מהאפשרות להוצאת המותג אורנג' מישראל, אני מעוניין להביא בפניך תגובה כנה לדאגות אלו", פתח רישר. "ראשית, אני מתנצל על הבלבול והמצב השנוי במחלוקת בין אורנג' וישראל. אני יכול לאשר לך באופן רשמי כי כחברה בינלאומית, אנחנו לא מתערבים בשום מחלוקת פוליטית ומתמקדים אך ורק באסטרטגיה העסקית שלנו", כתב.

עוד בוואלה!NEWS:
אורנג' משיבה לנתניהו: "המנכ"ל יבקר בישראל בקרוב"
נשיא צרפת לנתניהו: מתנגד בתקיפות לחרמות על ישראל
מנכ"ל אורנג' שוחח עם השר שלום והתנצל: "אכפת לנו מישראל"

מנכ"ל חברת אורנג', סטפן רישר, במהלך מסיבת עיתונאים בקהיר, 3 ביוני 2015. AP
מנכ"ל אורנג', סטפן רישר/AP

סגנית השר חוטובלי מסרה אתמול בתגובה למכתבו של רישר כי היא מעוניינת לראות אותו מבקר בישראל. "קיבלתי הבהרות ממנכ"ל אורנג' בנוגע לאמירות שיוחסו לו. הדרך הטובה ביותר מבחינתו להוכיח את כנות דבריו היא עצם הגעתו לארץ", אמרה.

ההודעה של אורנג' בתחילת השבוע על הגעתו של רישר מגיעה לאחר סירובו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבקשתו של רישר להיפגש עם שגריר ישראל בצרפת. נתניהו הורה למשרד החוץ למסור לרישר כי את ההסברים לדבריו, הנוגעים לרצונו לסיים את פעילות החברה בישראל, "הוא יכול לתת בישראל".

בתגובה, אמר דובר מטעם החברה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי אורנג' "מקבלת בברכה" את ההזמנה. לדבריו, הביקור "יאפשר לסטפן רישר ליישר את ההדורים, ולעשות מה שצריך כדי לשים סוף לסערה" סביב דבריו.

(עדכון ראשון: 14:25)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתבו של רישר שנשלח אתמול לחוטובלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully