וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' משיבה לנתניהו: "המנכ"ל יבקר בישראל בקרוב"

דובר מטעם חברת אורנג' העולמית מסר כי סטפן רישר יבקר "בקרוב" במדינה, על מנת "ליישר את ההדורים ולעשות מה שצריך כדי לשים סוף לסערה". זאת, לאחר שנתניהו קרא לו "לתת הסברים בישראל"

צלם: דויד קורן, עריכה: טל רזניק

חברת אורנג' העולמית "מקבלת בברכה" את ההזמנה הישראלית לביקור המנכ"ל סטפן רישר במדינה "בקרוב, על מנת להבהיר את מחויבותה של החברה (לישראל)" - כך מסר אמש (ראשון) דובר מטעם החברה לסוכנות הידיעות הצרפתית. לדבריו, הביקור "יאפשר לסטפן רישר ליישר את ההדורים, ולעשות מה שצריך כדי לשים סוף לסערה" סביב דבריו.

הודעת החברה מגיעה לאחר שמוקדם יותר היום, סירב ראש הממשלה בנימין נתניהו לבקשתו של רישר להיפגש עם שגריר ישראל בצרפת. נתניהו הורה למשרד החוץ למסור לרישר כי את ההסברים לדבריו, הנוגעים לרצונו לסיים את פעילות החברה בישראל, "הוא יכול לתת בישראל".

מנכ"ל אורנג', סטפן רישר, בקהיר, 3 ביוני 2015. AP
סטפן רישר, במסיבת עיתונאים בקהיר/AP

כמו כן, נתניהו שוחח אמש עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי בשיחה הביע נשיא צרפת התנגדות תקיפה לחרמות על ישראל והביע רצון לשמור על הקשרים הכלכליים בין המדינות.

חברת פרטנר, הזכיינית של אורנג' בישראל, הגיבה שלשום להתנצלותו של רישר על דבריו שעוררו סערה בשבוע האחרון. בהודעה מטעם פרטנר, נמסר כי הצהרותיו האחרונות של רישר "הן לא יותר מאשר מסך עשן אשר מטרתו להטות את דעת הקהל בישראל ובעולם". בחברה הישראלית הוסיפו כי "אמירותיו הפוגעניות, התנצלויותיו וניסוחיו המעורפלים והמתחמקים ממשיכים לגרום נזק עצום למותג אורנג' בישראל ופוגעים באזרחי המדינה".

בפרטנר הדגישו כי מאז פרצה הסערה בעקבות דבריו של רישר, שאמר כי היה מסיים בהקדם את קשרי החברה עם המפעילה שלה בישראל אילו היה יכול, לא התקבלה כל פנייה רשמית מאורנג'. "אנחנו דורשים דו-שיח ישיר עם מנכ"ל פראנס טלקום, סטפן רישר, אשר עד היום מתחמק מהידברות ישירה עם החברה, התנהלות התמוהה בעיננו", נמסר.

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully