וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי שהפקח נהרג ב"פגע וברח" - אמו הלכה לעולמה

8.6.2015 / 15:22

שעות ספורות אחרי שאריה שושן, פקח של "מועצת הלול" בן 46, נהרג בתאונת "פגע וברח" באזור דרום הר חברון, מתה אמו, זיוה. סיבת המוות לא נמסרה

צילום: דוברות הר חברון, עריכה: גדי וינסטוק

אסון כפול במשפחה: כמה שעות לאחר שרופאי בית החולים סורוקה בבאר שבע קבעו את מותו של אריה שושן, פקח של "מועצת הלול" בן 46, שנהרג בתאונת פגע וברח בדרום הר חברון, מתה היום (שני) גם אמו, זיוה. סיבת המוות לא נמסרה.

שושן נפצע אמש באורח קשה לאחר שנפגע מכלי רכב בכביש 316, בין היישוב שני לבנה למצודת יהודה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו למנחת סמוך על מנת לפנותו עם מסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב-מערכתית. במהלך הלילה מת מפצעיו בבית החולים.

לקריאה נוספת:
פרשת פישר: בכירים לשעבר במשטרה ובפרקליטות נחקרו באזהרה במח"ש
ח"כ לשעבר דוד רותם הלך לעולמו בגיל 66
מעצר החשוד ברצח אביו בתל אביב הוארך; נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נהג הרכב הפוגע נמלט מזירת האירוע. כוח משטרה שהוזעק לזירה פתח בחקירת המקרה, ובאזור הוקמו מחסומים במטרה לאתר את הנהג. בהמשך צפוי מפקד מרחב הנגב תת ניצב אמנון אלקלעי לקיים הערכת מצב.

אל הזירה הגיעו בין היתר חוקרי היחידה המרכזית של מרחב נגב, שוטרי תחנת עיירות, קצין זיהוי ובוחן תנועה על מנת לאסוף ממצאים. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע הוא ככל הנראה פלילי. "מדובר באירוע חמור של פגיעה באדם על ידי כלי רכב שניסה להימלט מהמקום תוך שהוא נוטש אותו וממשיך בנסיעתו הפרועה", אמר מפקד תחנת עיירות סגן-ניצב יניב שלמה. "משטרת המחוז הדרומי רואה בפגיעה בפקח ועזיבת הזירה מבלי להגיש עזרה לפצוע כפשע חמור".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מודעת האבל סמוך לבית המשפחה במושב מצליח, יוני 2015. דרור עינב
מודעת האבל על של הבן ואמו/דרור עינב

ממועצת הלול נמסר כי יחידת פיקוח של החי והצומח ביער יתיר הקימו מארב באזור, במטרה לעצור מבריחים. על פי החשד, רכב השטח הפוגע שימש בעבר להברחת בשר וביצים בכמה מקרים. על פי ההודעה, הפקחים סימנו לרכב השטח לעצור, אולם זה דרס את הפקח וברח לכיוון הכפר חורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully