וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתחזק או נידרדר": הצעת הפשרה של נתניהו בנוגע לפריימריז בליכוד

8.6.2015 / 8:52

ראש הממשלה מציע שכלל המתפקדים יבחרו את נציגי הרשימה הארצית, מקומות 16-1, ואילו חברי המרכז יבחרו את נציגי המחוזות, ממקום 17 ואילך: "אם לא נמצא שיטה מאוזנת יריבינו יפגעו בנו". ח"כ אמסלם מתנגד

צילום: דוד קורן; עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע הלילה (שני) כי יקדם הצעת פשרה בנוגע לדרך בחירת חברי רשימת הליכוד לכנסת. על פי הצעת נתניהו, כלל המתפקדים יבחרו את נציגי הרשימה הארצית, מקומות 16-1, ואילו חברי המרכז יבחרו את נציגי המחוזות, שממוקמים לסירוגים מהמקום ה-17 ואילך.

במכתב ששלח אמש נתניהו לחברי המרכז הוא כתב: "ההחלטה בידיכם, אם נמשיך לחזק את תנועתנו או שנדרדר לאחור ונסכן את שלטון הליכוד. עלינו לשמור על אחדות התנועה ולא להכניס אותה למעגל בלתי נגמר של סכסוכים פנימיים".

וואלה!NEWS - עוד סיפורים:
82% מהישראלים: יש לאפשר להומואים ולסביות להביא ילדים
חשד ל"פגע וברח" בדרום הר חברון: פקח בן 46 נהרג
המדינה: כך מחושבת המשכורת החודשית של חיילי החובה

לצפייה במכתב המלא ששלח נתניהו

סריקה, עמרי נחמיאס

עוד כתב נתניהו, כי הצעתו מאזנת בין הצורך לתת למתפקדי הליכוד להשפיע לבין חיזוק מרכז הליכוד "שהוא עמוד השדרה של התנועה". לדבריו, "אין זה סוד שהתנועה סבלה במשך שנים ממיתוג שלילי של מרכז הליכוד. גם אם הדבר נעשה שלא בצדק, הרי שהוא פגע בנו קשות. אין ספק שאם לא נשכיל למצוא שיטה מאוזנת, יריבינו ישתמשו בכך כדי לפגוע בנו בבחירות הבאות".

את דבריו חתם נתניהו בהצבת יעד של 40 מנדטים לליכוד בבחירות הבאות, וציין כי הצעתו נתמכת על ידי "רוב מוחלט של השרים, חברי הכנסת ופעילי התנועה". ההצבעה תתקיים ביום ראשון הקרוב, וגורמים בליכוד העריכו אמש כי ההצעה אכן תזכה לרוב גדול בקרב חברי המרכז.

במקביל, זימן נתניהו את כל חברי הסיעה להתכנס הערב בשעה 20:00 בלשכתו בכנסת על מנת לעדכן אותם בפרטי ההצעה. מי שלא מוזמן לכנס הוא ח"כ דוד אמסלם, שמקדם מזה כמה חודשים הצעה נגדית שלפיה המרכז יהיה זה שיבחר את כל חברי הרשימה. ח"כ אמסלם הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדיווח בוואלה!NEWS, שלפיו הוא הח"כ היחיד שלא הוזמן לכנס. "הבנתי שהתפנה לי חלון בלו"ז. הזדמנות טובה לפגוש עוד חברי מרכז", כתב.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully