וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: לאחרונה מעבירה איראן נשק מתקדם לחיזבאללה ולחמאס

יעל אבן אור, ניו יורק

8.6.2015 / 0:58

ראש הממשלה נאם בכנס ג'רוזלם פוסט השנתי שמתקיים בניו יורק. בנאומו התייחס להסכם הגרעין וטען: "לא מאוחר מידי להסכם טוב יותר". על המשא ומתן המדיני אמר: "הפלסטינים הם שבורחים מהשלום"

צילום: ג'יי.בי.אס, עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הלילה (שני) בכנס ג'רוזלם פוסט השנתי שמתקיים בניו יורק שבארצות הברית. בנאומו התייחס נתניהו בין היתר להסכם המתגבש בין איראן לבין המעצמות. "מניעת איראן מהיכולת לייצר נשק גרעיני זהו האתגר המרכזי של הדור שלנו", אמר. "עלינו להבין שאיראן לא רק מאיימת בהשמדתה של ישראל, אלא היא כובשת שטחים נרחבים במזרח התיכון בזמן שהיא מייצאת את המהפכה האסלאמית שלה לכל רחבי העולם. כיום איראן נותנת חסות לטרור עולמי במזרח התיכון, באסיה, באירופה, באמריקה הצפונית והדרומית. היא צוברת נשק קונבנציונלי: מזל"טים, טילים, לוויינים, צוללות, טילים מונחי מטרה ועוד נשק קטלני. בחודשים האחרונים איראן מעבירה נשק מתקדם יותר ויותר לשלוחותיה: לחיזבאללה, לחמאס, לג'יהאד האסלאמי, לחות'ים בתימן ולעוד. איראן עושה את כל זה בלי נשק גרעיני. תדמיינו מה איראן הייתה עושה עם נשק גרעיני".

עוד בוואלה!NEWS:
מנהיג הכורדים בנאום ניצחון: "סוף לתכניות של ארדואן"
אורנג' משיבה לנתניהו: "המנכ"ל יבקר בישראל בקרוב"
חשד ל"פגע וברח" בדרום הר חברון: פקח בן 46 נפצע קשה

טקס ממלכתי לציון יום ירושלים, גבעת התחמושת, מאי 2015. נועם מושקוביץ
"איראן נותנת חסות לטרור עולמי". בנימין נתניהו/נועם מושקוביץ

"לצערנו, 'מסגרת לוזאן' סוללת כרגע את דרכה של איראן לייצר כמויות של אורניום מעושר שיספיקו לארסנל של פצצות גרעיניות", המשיך נתניהו. "זאת תהיה התוצאה הבלתי נמנעת אם איראן תקיים את ההסכם. אם היא תחליט לשבור את ההסכם, היא תגיע לנשק גרעיני מהר עוד יותר. ההסכם מעניק לאיראן עשרות מיליארדי דולרים מיד ועוד מאות מיליארדי דולרים בשנים הקרובות. מדובר בכסף רב שישמש לתמוך בטרור הגלובלי, לממן את תוקפנותה של איראן באזור ולצבור נשק קונבנציונאלי. תהיה זאת טעות היסטורית לרוץ קדימה כדי לסגור הסכם רע זה. דרושות כעת סבלנות ונחישות כדי להמתין להסכם טוב יותר. עדיין לא מאוחר מדי להסכם טוב יותר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"הפלסטיניים מפנים גב למשא ומתן ישיר לשלום"

בנאומו התייחס נתניהו גם לפרשת פיפ"א ולחרמות על ישראל. "בשבועיים האחרונים היה ניסיון להדיח את ישראל מארגון פיפ"א, התאחדות סטודנטים בבריטניה הצביעה בתמיכה בחרם על ישראל, והמנכ"ל של חברת תקשורת צרפתית הצהיר על כוונותיו לשים קץ לעסקיה של החברה עם ישראל. המילים מלאות ההערכה שלו כלפי ישראל שבאו בעקבות זאת אינן מסתדרות עם ההצהרות העוינות החד-משמעיות שלו בקהיר. אנחנו מצויים בקמפיין עולמי של דה-לגיטימציה נגד ישראל. והנה הדבר הכי אבסורד בזה - הפלסטיניים הם שבורחים מהמשא ומתן לשלום. הם ברחו לברק. הם ברחו לשרון. הם ברחו לאולמרט. וכעת הם בורחים ממני".

"הפלסטיניים מפנים גב למשא ומתן ישיר לשלום שוב ושוב ואז קוראים להטיל סנקציות על ישראל משום שאין שיחות שלום", הוסיף נתניהו. "לצערנו יותר מדי גורמים בקהילה הבינלאומית משתפים פעולה עם הפארסה הזאת. חייבים להילחם נגד הדה-לגיטימציה. לא מדובר במדיניות זאת או אחרת של ישראל אלא בזכותנו לחיות פה כעם חופשי, זכותנו להגן על עצמנו, זכותנו לקבוע את עתידנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully