וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מין במרכז: נערים ונערות בני 14 העידו במשטרה

7.6.2015 / 21:21

כמה בני נוער משני יישובים במרכז הארץ מסרו עדות במשטרת תל אביב, על אף שקיימו ביניהם יחסי מין בהסכמה ואין חשד לניצול או כפייה. הסיבה: הרף החוקי לקיום יחסי מין הוא גיל 16. המשטרה: הטיפול יעבור כנראה לגורמי הרווחה

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
הטיפול בפרשה יעבור כנראה לגורמי הרווחה/ניב אהרונסון

קבוצת נערים ונערות בני 14, תושבי שני יישובים במרכז הארץ, העידו היום (ראשון) במשטרת תל אביב לאחר שקיימו ביניהם יחסי מין בהסכמה. זאת, מאחר שגילם נמוך יותר מהרף החוקי לקיום יחסי מין – גיל 16. עם זאת, הנערים לא חשודים והמעשים בוצעו ללא כפייה או ניצול.

מהמשטרה נמסר כי מאחר שלא מדובר בחשדות לעבירות מין, ייתכן כי הטיפול יעבור לגורמי הרווחה. "בשל העובדה כי המעורבים ביצעו את היחסים בהסכמה מלאה והילדים ובני משפחותיהם מסרבים להתלונן, לא ברור אם נמשיך בהליך. חשוב לציין כי כל הילדים הם בנים למשפחות טובות ומבוססות שאין להם כל קשר לתחום הפלילי. בעדותם סיפרו הילדים כי הם מכירים אחד את השני, צפו בתכנים פורנוגרפיים באינטרנט והחליטו לקיים יחסי מין", אמר גורם במשטרה.

הסיפור נחשף לאחר שאחד האבות של הילדים התלונן באחד ממוסדות החינוך שבהם לומדים הילדים. לטענת האב, ילדו לא מעורב בפרשה, אולם במשטרה החליטו לבדוק את הפרטים. כמה מן הנערים יימסרו עדות מחר.

לקריאה נוספת:
חשד ל"פגע וברח" בדרום הר חברון: פקח בן 46 נפצע קשה
ראש ארגון הפשיעה אסי אבוטבול הודיע: אפתח בשביתת רעב בכלא
פינטו לא משלים עם הסדר הטיעון: "יש תהליכים שסמויים מהעין"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully