וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשדות נגב זועמים: "טפטוף? בצד השני ניסו לפגוע בילדים"

4.6.2015 / 12:05

אחרי ירי שתי רקטות אתמול מרצועת עזה לעבר יישובי שדות נגב, ראש המועצה תמיר עידאן מביע בריאיון לאולפן וואלה!NEWS חשש מהסלמה אך גם מעיד כי המצב בלתי-נסבל. "הילדים שלנו חיים בחרדות נוראיות"

צילום: שי מכלוף, בני בן סימון, עריכה: ניר חן

"תרגיל פיקוד העורף הפך למציאות תוך יום. שיפסיקו לספר לנו סיפורים על מאבקים בין סלפים לחמאס. אנחנו בשגרה לא נורמלית" - כך אמר היום (חמישי) ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, יום לאחר ששתי רקטות נפלו בשטח המועצה.

עידאן, שהתראיין לאולפן וואלה!NEWS, הוסיף: גראד שעשה בור באדמה לא כוון על ידי הצדדים ליפול בשטח פתוח. הם רצו לפגוע בילדים". על הילדים עצמם אמר: "התחושות שלהם קשות. הם חוששים מביטול החופש הגדול, כמו בקיץ שעבר".

"בצד השני צריכים להבין שאנחנו נגיב על כל דבר. שיפסיקו לספר סיפורים על סלאפים ואיסלאמים, אותנו זה פחות מעניין. הילדים שלנו חיים בשגרת חיים לא נורמלית ובחרדות נוראיות. רק השבוע ילדים בכיתה ט' בכו והיו בהיסטריה מהתרגיל. רק מהתרגיל. צריך להבין את הרגישות פה".

עוד בוואלה!NEWS:
שתי רקטות התפוצצו בשדות נגב; חיל האוויר תקף מטרות בעזה
תושבים בדרום: "לא מוכנים להיות בני ערובה של הארגונים בעזה"
חידוש הירי לדרום: ירח הדבש של ישראל וחמאס עומד להסתיים

אתר נפילת רקטה בשטחי המועצה האזורית שדות נגב, מאי 2016. שי מכלוף
ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן/שי מכלוף

אמש נורו שתי רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל והתפוצצו בשטחים פתוחים בשדות נגב. חבלני מרחב הנגב איתרו היום לפנות בוקר את אחת הרקטות בשטח פתוח בפאתי יישוב במועצה. עם ירי הרקטות אמש הוקפצו מטוסי חיל האוויר לאזור צפון רצועת עזה והטילו פצצות תאורה. כמו כן, מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף שלוש מטרות ברצועת עזה.

בכיר בחמאס מסר הלילה כי הארגון אינו אחראי לירי הרקטות: "הן נורו על ידי ארגון סלפי המבקש לגרור את האזור למלחמה ולאתגר אותנו". בהודעה בטוויטר, הארגון הסלפי "גדודי עומאר" הצהיר כי הוא עומד מאחורי הירי. ארגון מסר כי הירי הוא בתגובה להוצאתו להורג של תומך ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) על ידי חמאס ברצועת עזה מוקדם יותר השבוע. "אנחנו ממשיכים במלחמת הקודש שלנו נגד היהודים, אויבי האל, ואף אחד לא יוכל לעצור אותנו", נמסר.

שר הביטחון משה יעלון הוסיף הבוקר: "גם אם היורים לעבר שטח ישראל הם כנופיות של סוררים מארגוני ג'יהאד עולמי המעוניינים לאתגר את חמאס באמצעות ירי לעברנו, אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש ברצועה, ולא נסבול ניסיונות פגיעה באזרחינו. אני מציע לא לבחון את סבלנותה של ישראל כלפי הטרור הזה". לדבריו, "הלילה הגיב צה"ל בתקיפות על הירי. אם נידרש לכך נכה בעוצמה חזקה עוד יותר, והקיץ שעבר הוכיח זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully