וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נדהמנו לשמוע קריאה לחרם": שתי חברות בישראל מתנתקות מפרטנר

יום אחרי התבטאות מנכ"ל אורנג', חברת "קל אוטו" הודיעה כי תחזיר לזכיינית החברה בישראל כ-400 מכשירים. חברת "פשוט ירוק" הודיעה על ביטול עשרות מינויים. "לא נמשיך לממן את משכורת המנכ"ל

יום לאחר התבטאותו של מנכ"ל חברת אורנג' הצרפתית, שלפיה אם היה יכול היה מסיים "עוד הערב" את פעילותה בישראל - נראה שהחרם הנגדי כבר החל. הנפגעת העיקרית מסתמנת דווקא כזכיינית הישראלי פרטנר, שממנה החליטו להתנתק הבוקר (חמישי) שתי חברות מישראל.

חברת "קל אוטו", העוסקת בהשכרת כלי רכב, מסרה כי בחברה נדהמו לשמוע את הצהרת מנכ"ל אורנג' העולמית לחרם על ישראל והחליטו להתנתק מהמותג באופן מידי, "וזאת מתוקף היותה של קל אוטו חברה ישראלית ופטריוטית", נכתב. בהמשך נכתב כי החברה הודיעה לפרטנר על כוונתה להחזיר לה כ-400 מכשירי סלולר הנמצאים בידי עובדי החברה.

"הייתי ממליץ למנכ"ל פרטנר להתנתק מהמותג אורנג' ולתבוע את מנהל המותג העולמי על פגיעה קשה בחברה המקומית", הוסיף מנכ"ל "קל אוטו", דני שביט. אם יפעל כך נשמח לחזק את ידיו".

עוד בוואלה!NEWS:
מנכ"ל אורנג': מתכוונים לעזוב את ישראל כמה שיותר מהר
מנכ"ל פרטנר משיב אש: "אם אורנג' יעזבו - הם ישלמו הרבה כסף"
בנט על דברי מנכ"ל אורנג': "פרטנר הקורבן - לא להחרים אותה"

"אנו מקווים שפרטנר תמצא דרך מהירה להתנתק מאורנג' העולמית, שהפכה לאבן ריחיים על צווארה"

חברה נוספת, "פשוט ירוק", העוסקת בשיווק דשא סינתטי, הודיעה גם היא על התנתקות מפרטנר, ועל ביטול 34 מנויים סלולריים. בחברה הוסיפו כי הנחו את כל העובדים להימנע מלהתחבר לרשתות אורנג' בנסיעות לחו"ל בכל מדינה שבה היא פעילה ולבחור בחלופות.

"אנו מסיימים לעת עתה את הקשר עם פרטנר בצער מסוים כיוון שנהנינו משרות טוב וממחירים הוגנים", אמר מנכ"ל "פשוט ירוק", גיא סער, "אולם כל עוד החברה קשורה בדרך כלשהי לאורנג' העולמית, לא נוכל להביט על עצמנו במראה כשאנחנו מממנים מכיסנו אפילו חלקיק ממשכורתו של מר סטפן רישר. המאבק נגד החרמות צריך להיות משותף לכל אזרח במדינת ישראל, בלי קשר לדעות פוליטיות, ואנו חשים חובה וזכות ליטול בו חלק.

"אנו מקווים שפרטנר תמצא דרך מהירה להתנתק מאורנג' העולמית, שהפכה מאז אתמול לאבן ריחיים על צווארה ואף לתבוע אותה על הנזקים שנגרמו לה", הוסיף סער. "אם וכאשר זה יקרה, נשקול מחדש את צעדינו בתחום זה, וכך, יש להניח, רבים במגזר העסקי והפרטי בישראל".

בנט: "לא להחרים את פרטנר בישראל, הם הקורבן"

אמש התייחס שר החינוך נפתלי בנט לקריאות ברשתות החברתיות להחרים את פרטנר בתגובה לדבריו של מנכ"ל חברת אורנג'. "לא להחרים את פרטנר בישראל. הם הקורבן, לא התוקף", כתב בנט בדף הפייסבוק שלו. "חברת פרטנר היא חברה סלולרית ישראלית לגמרי, שמעסיקה כ-3,500 עובדים, כאן בישראל. כל התשתיות שלה: מגדלי אנטנות, שירות לקוחות, הכול - שייכים לה בלבד".

שר החינוך נפתלי בנט מעביר שיעור במתמטיקה לתלמידי כיתה ו' בפתח תקווה, מאי 2015. יותם רונן
"חברת פרטנר היא חברה סלולרית ישראלית לגמרי, שמעסיקה כ-3,500 עובדים". בנט/יותם רונן

"לפני שנים רבות פרטנר התקשרה עם חברת אורנג' העולמית, בקשר של מותג בלבד. כלומר, תמורת הזכות להשתמש במותג אורנג' היא משלמת לחברת הבינלאומית", הוסיף בנט. "חוץ מהמותג, אין שום קשר נוסף. כעת מנכ"ל אורנג' הבינלאומי התבטא בצורה מכוערת כלפי ישראל. אנחנו בממשלה כעת בוחנים את צעידנו, כאשר אורנג' הבינלאומית היא הכתובת שלנו, לא פרטנר. ביטול מנויים בפרטנר זה סתם להעניש את עצמנו. זה לא נכון. להבנתי, חברת פרטנר הישראלית נפגעה כאן על ידי אורנג' והיא תצטרך לשקול את צעדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully