וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על דברי מנכ"ל אורנג': "פרטנר הקורבן - לא להחרים אותה"

4.6.2015 / 7:51

שר החינוך התייחס לאמירה של סטפן רישר, שאמר כי הוא מקווה לסיים את הקשרים העסקיים בישראל בקרוב. "פרטנר חברה ישראלית שמעסיקה כ-3,500 עובדים", כתב בפייסבוק. "באורנג' צריך לטפל בנפרד"

שר החינוך נפתלי בנט מעביר שיעור במתמטיקה לתלמידי כיתה ו' בפתח תקווה, מאי 2015. יותם רונן
"הגיע הזמן שממשלת ישראל תעלה להתקפה מול מחרימיה". בנט/יותם רונן

שר החינוך נפתלי בנט התייחס אמש (רביעי) לדבריו של מנכ"ל חברת אורנג' העולמית, סטפן רישר, שאמר אתמול כי הוא מקווה לסיים את הקשרים העסקיים עם ישראל בקרוב. בנט קרא שלא להחרים את זכיינית החברה בישראל, חברת פרטנר, שלדבריו, "היא הקרבן". זאת, על רקע קריאות ברשתות החברתיות להחרים את נציגת אורנג' בישראל בתגובה.

"לא להחרים את פרטנר בישראל. הם הקרבן, לא התוקף", כתב בנט בדף הפייסבוק שלו. "חברת פרטנר היא חברה סלולרית ישראלית לגמרי, שמעסיקה כ-3,500 עובדים, כאן בישראל. כל התשתיות שלה: מגדלי אנטנות, שירות לקוחות, הכול - שייכים לה בלבד". עוד כתב בנט: "לפני שנים רבות היא התקשרה עם חברת אורנג' העולמית, בקשר של מותג בלבד. כלומר, תמורת הזכות להשתמש במותג אורנג' היא משלמת לחברת הבינלאומית. חוץ מהמותג, אין שום קשר נוסף".

לקריאה נוספת בנושא
מנכ"ל פרטנר משיב אש: "אם אורנג' יעזבו - הם ישלמו הרבה כסף"
מנכ"ל אורנג': מתכוונים לעזוב את ישראל כמה שיותר מהר

מנכ"ל חברת אורנג', סטפן רישר, במהלך מסיבת עיתונאים בקהיר, 3 ביוני 2015. AP
מנכ"ל אורנג', סטפן רישר, בקהיר, אתמול/AP

לדבריו, "כעת מנכ"ל אורנג' הבינלאומי התבטא בצורה מכוערת כלפי ישראל. אנחנו בממשלה כעת בוחנים את צעידנו, כאשר אורנג' הבינלאומית היא הכתובת שלנו, לא פרטנר. ביטול מנויים בפרטנר זה סתם להעניש את עצמנו. זה לא נכון. להבנתי, חברת פרטנר הישראלית נפגעה כאן על ידי אורנג' והיא תצטרך לשקול את צעדיה (לתבוע את אורנג' נזיקית? לנתק את הקשר ולהחליף מותג?)".

שר החינוך סיכם: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תעלה להתקפה מול מחרימיה. אני פועל בעניין. בפעולה חכמה, אפשר להחרים את המחרימים. להפסיק את המצב שבו אפשר להכות בישראל בלי לשלם מחיר, אבל מטרתי כאן למנוע פגיעה בעובדים ישראלים המפרנסים משפחות ישראליות. שורה תחתונה וחשובה: לא להעניש את פרטנר הישראלית בגלל התבטאות של מנכ"ל אורנג' הצרפתית. באורנג' צריך לטפל בנפרד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

דבריו של בנט הגיעו שעות לאחר שבמסיבת עיתונאים שנערכה אתמול בקהיר, אמר מנכ"ל אורנג' רישר כי הוא היה מסיים "עוד הערב" את קשרי החברה עם המפעילה שלה בישראל אילו היה יכול. עם זאת, לדבריו, הצעד מהווה "סיכון עצום" בשל העונשים שהוא עשוי לגרור עמו. רישר כי החברה שלו מתכוונת לעזוב את ישראל מהר ככל שניתן, אך זה ייקח זמן.

"אם אורנג' יעזבו - הם ישלמו הרבה כסף"

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, התייחס לדברים בשיחה עם וואלה!NEWS: "אני מקווה שהדברים לא נאמרו באופן הזה, ואם כן - אנו מצרים על כך. זו אמירה מקוממת ואין לה מקום. צריך לזכור שפרטנר היא חברה ישראלית בבעלות הציבור, ובבעלות חברת 'קפיטל' של חיים סבן, והקשר היחידי שיש לנו עם 'אורנג'' העולמית זה שיש לנו זכויות על מותג משותף".

רומנו הדגיש כי מהלך כמו זה שדיבר עליו רישר "לא ישפיע על הפעילות שלנו בישראל, ואם הוא ירצה לעזוב - הוא ישלם הרבה כסף". לדבריו, "התגובה מפתיעה, הוא לא אמר את זה עד היום. מה הקשר בכלל? למה להגיד את זה? אנחנו חברה ישראלית שנותנת שירות לכולם. אנו בטוחים שהציבור בישראל יידע להבחין בינינו ולא תהיה פגיעה בחברת 'אורנג' ישראל' שהיא חברה נפרדת".

חיים סבן הגיב אף הוא לדברים ומסר: "אני גאה להיות בעל השליטה בחברת פרטנר, שהנה חברה בבעלות ישראלית, החוכרת את המותג אורנג'. איומים לא ירתיעו אותי, אמשיך לפעול בישראל ולהוביל את המאבק העולמי למען ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully