וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבל היהודי" פתח בשביתת רעב בכלא - ונשלח לצינוק

4.6.2015 / 8:50

ג'ק טייטל, שמרצה שני מאסרי עולם בכלא איילון בגין רצח פלסטינים, קיבל הודעה על צמצום שעות הביקור שלהן הוא זכאי. בשל כך, הכריז על שביתה. למקורביו אמר: "לא אתן שיפגעו בי דרך אשתי וילדיי"

טיעונים נוספים שבמשפטו של ג'ק טייטל , פברואר 2013.. טלי מאייר
ג'ק טייטל בבית המשפט, לפני כשנתיים/טלי מאייר

יעקב (ג'ק) טייטל, שמכונה "המחבל היהודי", פתח בשביתת רעב בכלא איילון, שבו הוא מרצה את מאסרי העולם שנגזרו עליו, ונשלח אתמול (רביעי) לצינוק. זאת, אחרי שקיבל הודעה על צמצום שעות הביקור שלהן הוא זכאי. לפני כמה ימים קיבל טייטל הודעה כי במקום ביקור פתוח של שעה פעם בשבוע, יצומצמו ביקוריו לביקורים סגורים של חצי שעה פעם בשבועיים. בתגובה, הכריז אתמול טייטל על השביתה. לדבריו, עוד כמה אסירים פתחו יחד עמו בשביתה.

"כל עוד שב"ס (שירות בתי הסוהר) פגע בי, שתקתי, אבל ברגע שהפגיעה באה על חשבון ילדי ואישתי לא אוכל לקבל זאת", אמר טייטל למקורביו. לדבריו, הוא פנה כמה פעמים לשב"ס וביקש שלא יפגעו בביקורים, אך בקשותיו נדחו.

טייטל, אב לחמישה מההתנחלות שבות רחל שבשומרון, נעצר באוקטובר 2009 בידי המחלקה היהודית של חוקרי השב"כ ובחקירתו נחשפה פעילות טרור יהודי שנמשכה על פני עשור. בין היתר הודה טייטל ברצח נהג מונית ממזרח ירושלים ב-1997, רצח רועה צאן פלסטיני ב-1997, הנחת מטען חבלה ב-2006 ביישוב עלי, פציעת פלסטיני עם מטען חבלה ב-2007 בבית שמש, הנחת מטען ליד כלי רכב משטרתי בירושלים במאי 2007, מטען חבלה נגד רכב משטרתי ביוני 2007 בירושלים, פציעה קשה של נער ממשפחה משיחית באריאל ב-2008 והנחת מטען החבלה בפתח ביתו של פרופ' שטרנהל בספטמבר של אותה שנה.

לפני כשנתיים הרשיע אותו בית המשפט המחוזי בירושלים בשתי עבירות של רצח פלסטינים, שלושה ניסיונות רצח ובשורת מעשי חבלה. נגזרו עליו שני מאסרי עולם ועוד 30 שנות מאסר במצטבר. נוסף על כך, הוא חויב לפצות את קורבנותיו ב-560 אלף שקלים.

משב"ס נמסר: "האסיר הודיע על שביתת רעב. מהאסיר ניטלו הפריבילגיות בהתאם לפקודות שב"ס, הועבר לבידוד ויישפט משמעתית. במידת הצורך האסיר יהיה במעקב רפואי".

עוד חדשות בוואלה!NEWS:
שלוש שנים אחרי, עו"ד שייצג ניצולי שואה טרם החזיר את כספם
"תתמקד באויבי ישראל": ביצהר זועמים על הארכת צו התפיסה לישיבה
השרה שקד על החרם נגד ישראל: "אנטישמיות בגלימה חדשה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully