וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה שנתיים: מחירי הלחם שבפיקוח צפויים לרדת

עמרי נחמיאס ודנה נחום

3.6.2015 / 17:05

בהתאם להמלצת ועדת המחירים המשותפת למשרדי האוצר והכלכלה יחתמו בימים הקרובים השרים כחלון ודרעי על צו להפחתת מחירי הלחם והחלה שבפיקוח בשיעור של 4.8%. עם החתימה על הצו, יפורסם המחיר החדש

לחם אחיד. שרון בוקוב
לחם אחיד/שרון בוקוב

ועדת המחירים המשותפת למשרדי האוצר והכלכלה ממליצה לשרים על הפחתת מחירי הלחם שבפיקוח, בעקבות ירידה מתמשכת במחירי החיטה בעולם. בעקבות כך, צפויים השרים משה כחלון ואריה דרעי לחתום על צו להפחתת מחירי הלחם והחלה שבפיקוח בשיעור של 4.8%.

כיום עומד מחירו של לחם אחיד בפיקוח על 5.11 שקלים. מחיר של לחם אחיד (כהה) פרוס וארוז הוא 7.30 שקל. עם סיום הליך החתימה על הצווים, הצפוי בימים הקרובים, יפורסם מחיר הלחם המפוקח החדש והמחייב. עדכון המחיר האחרון שבוצע היה בחודש אפריל 2013 בשיעור של 4.17%, גם הוא עקב ירידה במחירי החיטה.

עוד בוואלה!NEWS:
שלוש שנים אחרי, עו"ד שייצג ניצולי שואה טרם החזיר את כספם
השרה שקד על החרם נגד ישראל: "אנטישמיות בגלימה חדשה"
אביו של אבו חדיר התפרץ: "חתיכת כלב, עשיתם חפלה בבן שלי"

משה כחלון, חידוש פתיחת מושב הכנסת, אפריל 2015. נועם מושקוביץ
שר האוצר, משה כחלון/נועם מושקוביץ

"אני שמח שבעקבות ירידה במחירי החיטה בעולם אנו יכולים להקל על כיסם של הצרכנים ולהפחית את מחירי הלחם", אמר היום (רביעי) שר האוצר, משה כחלון. "ועדת הפיקוח על המחירים תמשיך לבצע את תפקידה, לעקוב אחרי מחירי התשומות בעולם ובהתאם לכך לעדכן את מחירי המוצרים שנמצאים תחת פיקוח."

שר הכלכלה, אריה דרעי, אמר: "הורדת מחירי הלחם תאפשר למשפחות רבות בישראל, בעיקר למשפחות נזקקות וקשות יום, לשלם פחות על מצרך יסוד הנצרך בכל בית. ננצל כל הזדמנות להורדת מחירים, בעיקר מחירי מוצרי היסוד ובכך להביא להורדת יוקר המחיה".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully