וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב חשוד כי התעלל קשות בבתו; "גרם לה לאכול את הקיא של עצמה"

1.6.2015 / 0:52

גבר בן 66 נעצר בחשד שבארבע השנים האחרונות נהג להתעלל, להשפיל ולבצע מעשים מגונים בבתו בכל פעם שהגיעה מארצות הברית לבקרו. מחקירתה עלה כי איים עליה במכות עם חגורה ונתן לה עונשים משפילים

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
האב חשוד כי ביצע באופן שיטתי מעשים מגונים בבתו/ShutterStock

פרשת התעללות חמורה במרכז הארץ: המשטרה עצרה בשבוע שעבר גבר בן 66 בחשד שהתעלל וביצע מעשים מגונים בבתו בת ה-13 בארבע השנים האחרונות. על פי החשד, כאשר הגיעה הבת, המתגוררת בארצות הברית, לבקר את אביה בביתו שבמרכז הארץ הוא היה מעביר אותה מסכת של איומים והשפלות.

תחילתה של הפרשה לפני כחודש, אז סיפרה הילדה לבן כיתתה על המתרחש בבית אביה בכל פעם שהיא מגיעה לבקרו בארץ. הילד שכנע אותה לספר לאמה וזו מיהרה לשגרירות ישראל בוושינגטון, שם נגבתה ממנה תלונה ראשונית על ידי נציג משטרת ישראל.

בהמשך, במטרה לבסס את חומר הראיות, הגיעה הילדה בחשאי לארץ למסור את עדותה בפני חוקרת ילדים.
על פי חומר החקירה, אשר נוהלה על ידי רב-סמל בכיר שלומי חזון, עולה בין היתר כי האב ביצע באופן שיטתי מעשים מגונים בבתו ואף איים להצליף בה בחגורתו.

עוד בוואלה חדשות:
תוך כמה שעות: שני שוטרים הורשעו בתקיפת אזרחים
תיעוד: מצרים הורסת את "סמל הדיכוי" של שלטון מובארק
מספר המתגייסים הבדואים לצה"ל השנה – הנמוך ביותר זה חמש שנים

נערה יושבת על מיטה. ShutterStock
אילץ את בתו להסתובב בביתו עם סל כביסה מעל ראשה/ShutterStock

עוד עולה כי האב אילץ את בתו לאכול אוכל שאינה מכירה - דבר שגרם לה להקיא, ולאחר מכן אילץ אותה לבלוע את הפרשותיה. כמו כן, עולה כי כאשר הייתה הילדה מלכלכת את בגדיה, היה האב מאלץ את בתו להסתובב בבית כשסל הכביסה מוחזק מעל ראשה "כדי שתלמד מה זה ניקיון".

חוקרי מחלק פשעים חמורים במרחב דן, בפיקודו של רפ"ק אבי אוחיון, עצרו את האב. אתמול (ראשון) הוארך מעצרו עד ליום רביעי, אז יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז תל אביב.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:40)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully