וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד בן השלוש שנפגע אנושות באלעד מת מפצעיו

31.5.2015 / 0:15

הילד, שסבל ממוגבלות וממחלות רבות, אושפז לפני כשלושה שבועות כשהוא סובל מחבלות פנימיות. הוריו נעצרו בחשד להתעללות אולם שוחררו לאחר כמה ימים. בחקירתם הכחישו כי עבר התעללות וטענו שנחבל לאחר שנפל

בית החולים שיבא תל השומר, מאי 2015. ראובן קסטרו
בית החולים שיבא בתל השומר/ראובן קסטרו

הילד בן השלוש מאלעד שנפצע לפני כשלושה שבועות באורח אנוש כשהוא סובל מחבלות פנימיות, מת אתמול (שבת) מפצעיו בבית החולים שיבא שבתל השומר. עם אשפוזו, נעצרו הוריו של הילד בחשד להתעללות אולם שוחררו במפתיע ימים ספורים לאחר מכן. בחקירתם הכחישו כי הילד עבר התעללות וטענו שהוא נחבל לאחר שנפל. הם ציינו שבנם הוא בעל צרכים מיוחדים, דבר שהחמיר את פציעתו.

עם שחרורם של ההורים טענו במשטרה כי החקירה נמשכת וכי טרם הוסר החשד שהם מעורבים בפציעתו של בנם. כמו כן, לבני הזוג עוד שבעה ילדים, שחלקם מסרו עדות בפני חוקרי ילדים. לדעת הרופאים שטיפלו בבן השלוש, הסובל ממוגבלות וממחלות רבות, החבלות נגרמו מתקיפה או מהתעללות פיזית.

עוד בנושא:
הוריו של הילד מאלעד שמאושפז עם חבלות שוחררו במפתיע
בן 3 במצב אנוש עם חבלות - ואיש לא בא לבקרו בבית החולים
חשד להתעללות באלעד: בן 3 אושפז במצב קשה; האב נעצר

אביו של הילד, בן 54, מוכר למשטרה מעבירות אלימות בעבר. "יש לי שמונה ילדים שאני מטפל בהם במסירות נפש, יש גם ילדים מוגבלים שאני מטפל בהם. אני עוזר לילדים נזקקים, אז אפגע בבני שהוא בשר מבשרי?", אמר האב לאחר שנעצר. "אין לי יום ולא לילה. הילד הזה כל כך חשוב לי, הוא ישן עליי. על מה אני אשב במעצר? אני מיום חמישי מתפלל שבורא עולם ייקח אותי ולא את הילד. שאני אפגע בבן שלי?".

עו"ד יזהר קונפורטי, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית מסר לאחר מעצרו כי מדובר "בילד הסובל ממחלות רבות מיום היוולדו, וכתוצאה מכך הוא אושפז כמה פעמים. במקרה האחרון האב הזעיק אמבולנס לאור הידרדרות חמורה במצבו הרפואי של הבן. מדובר באב שמטפל במסירות בכל בעיותיו הרפואיות של הבן מאז היוולדו. כמו כן, חשוב לציין כי האב מעולם לא נחשד בפגיעה במי מילדיו. הוא משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ומכחיש כל פגיעה בבנו".

עם אשפוזו של הילד אמר סגן ראש העיר אלעד, צוריאל קריספל, כי יש להימנע מ"הסקת מסקנות חפוזות". קריספל ציין כי משיחות שקיים עם השכנים "מדובר במשפחה חמה ואוהבת", אך הוא סייג ואמר: "אני כמובן לא חותם על שום דבר". לדבריו, לטענת המשפחה הילד נפל וככל הנראה נפגע פגיעה פנימית אך זו לא נחזתה במבט חיצוני, ומצבו החמיר בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully