וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של הילד מאלעד שמאושפז עם חבלות שוחררו במפתיע

11.5.2015 / 12:50

חוקרי מרחב שרון התירו לשחרר את האב ממעצר, ואת האם ממעצר בית, אחרי שהוחלט כי אין טעם להחזיקם עד קבלת חוות דעת משלימה של הרופאים. הילד, שסובל ממוגבלות, אושפז בסוף השבוע עם חבלות, ועלה חשד שהוא עבר התעללות

בית החולים שיבא תל השומר, מאי 2015. ראובן קסטרו
הילד עדיין מאושפז. בית החולים שיבא בתל השומר/ראובן קסטרו

תושב אלעד בן 54, שנעצר בחשד שתקף את בנו בן השלוש וגרם לפציעתו האנושה, שוחרר הלילה (שני) באופן מפתיע. חוקרי מרחב שרון של המשטרה התירו גם לאם בת ה-32 להשתחרר ממעצר הבית שבו הייתה נתונה.

יחד עם זאת, במשטרה אומרים כי החקירה נמשכת וכי טרם הוסר החשד שההורים מעורבים בפציעתו של בנם. לבני הזוג עוד שבעה ילדים, שחלקם מסרו הבוקר עדות בפני חוקרי ילדים.

הילד בן השלוש, הסובל ממוגבלות וממחלות רבות, פונה בסוף השבוע במצב אנוש לבית החולים תל השומר כשהוא סובל משורה של חבלות פנימיות ומחבלות חיצוניות – שלדעת הרופאים שטיפלו בו נגרמו מתקיפה או מהתעללות פיזית. ההורים הכחישו כבר אז שהם אחראים למצב הילד, וטענו כי הוא נפל כשצעד בבית. הם ציינו שבנם הוא בעל צרכים מיוחדים, דבר שהחמיר את הפציעה שלו.

גורם במשטרה אמר כי החוקרים ממתינים לחוות דעת משלימה של הרופאים בעניין, דבר שיכול לקחת כמה ימים, ולכן הסבירו שלא היה עוד מקום להשאיר את האב במעצר ואת האם במעצר בית.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
חשש מטרור: משרד הביטחון דורש רבע מיליארד לאבטחת הנמל בתמנע
בן 40 נהרג כשביקש לסייע לנהג בכביש 4 ונפגע מרכב
ואולי בעצם כבר סלחנו לגרמניה? סדרת כתבות לרגל יובל ליחסים

האב החשוד אמר אתמול כי אינו יודע מדוע הוא נעצר. "יש לי שמונה ילדים שאני מטפל בהם במסירות נפש, יש גם ילדים מוגבלים שאני מטפל בהם. אני עוזר לילדים נזקקים, אז אפגע בבני שהוא בשר מבשרי?", אמר. "אין לי יום ולא לילה. הילד הזה כל כך חשוב לי, הוא ישן עליי. על מה אני אשב במעצר? אני מיום חמישי מתפלל שבורא עולם ייקח אותי ולא את הילד. שאני אפגע בבן שלי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully