וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדב במשטרה נהרג כשביקש לסייע לנהג בכביש 4 ונפגע מרכב

אבי אשכנזי ושלומי גבאי

11.5.2015 / 11:32

המתנדב, בן 66, עצר בצד הכביש כשביקש לסייע לנהג שנתקע בדרך והניח עבורו משולש אזהרה. פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. בנוסף, בת 65 נהרגה לאחר שהתהפכה עם רכבה בכביש 2. בתאונה נוספת בכפר יונה נהרגו שני צעירים בני 25

צילום: שלומי גבאי, יותם רונן; דוברות מד"א; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: לירון בארי

פאול משל, מתנדב במשטרה בן 66, נהרג הבוקר (שני) מפגיעת כלי רכב במחלף גן רווה בכביש 4, מדרום לראשון לציון. משל עצר בצד הכביש כשביקש לסייע לנהג שנתקע בדרך והניח עבורו משולש אזהרה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו וכוחות גדולים של משטרת מחוז המרכז ואגף התנועה הגיעו למקום.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
חשד: אנשיו של דומרני איימו על חיי ראש העיר אשקלון
"מי נתן את ההוראה?": הפרוטוקולים שמנסים לתת תשובה לשאלה הכואבת
הפרקליטות הצבאית: עלייה ניכרת בכתבי האישום בגין עבירות מין

מתנדב במשטרה נהרג בתאונה במחלף גן רווה  11 במאי 2015. מד"א
זירת התאונה בגן רווה/מד"א
מתנדב במשטרה נהרג בתאונה במחלף גן רווה  11 במאי 2015. חטיבת דובר המשטרה
מתנדב במשטרה נהרג בתאונה במחלף גן רווה 11 במאי 2015/חטיבת דובר המשטרה

מוקדם יותר נהרגה אישה בת 65 לאחר שהתהפכה עם רכבה בכביש 2, מצפון למחלף זכרון יעקב. תחילה היא נפצעה באורח אנוש אך חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה.

בתאונה אחרת הבוקר נהרגו שני צעירים בני 25, בתאונה בין משאית לכלי רכב פרטי בכביש 57 לכיוון מערב באזור כפר יונה שבשרון. כמו כן, בתאונה נפצע צעיר נוסף בן 25 באורח קשה, צעיר באורח בינוני-קשה ונהג המשאית נפצע באורח בינוני. השלושה פונו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים הלל יפה שבחדרה.

תאונה קטלנית בכביש 57 שבשרון, מאי 2015. שלומי גבאי
זירת התאונה בכפר יונה, הבוקר/שלומי גבאי
תאונה קטלנית בכביש 57 שבשרון, מאי 2015. שלומי גבאי
זירת התאונה בכפר יונה/שלומי גבאי

אזור התאונה בכפר יונה

הכביש נחסם לתנועת כלי רכב בשני הכיוונים בין צומת כפר יונה מזרח לצומת כפר יונה מערב, דבר שהביא לעומס כבד במקום. שוטרי תחנת שדות ובוחני תנועה הוזעקו לזירה ופתחו בבחינת נסיבות התאונה.

שימי לוי, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר כי מדובר היה בתאונה לא פשוטה. "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי. נהג הרכב והנוסע שישב מאחוריו נפצעו באורח קשה מאוד. ניסינו להעניק להם טיפול רפואי ולבצע בהם פעולות החייאה אבל הפציעות שלהם היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום", סיפר. "מהמושב שליד הנהג חולץ בסיוע לוחמי האש צעיר כבן 25 עם פגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים הלל יפה יחד עם הנוסע שישב מאחוריו ונפצע באורח בינוני עד קשה. נהג המשאית שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הלל יפה גם כן".

תאונה קטלנית בכביש 57 שבשרון, מאי 2015. שלומי גבאי
המשאית שהייתה מעורבת בתאונה בשרון/שלומי גבאי

בתאונת דרכים בפסוטה שמצפון למעלות תרשיחא נפצע גבר, כבן 30, באורח קשה. גבר נוסף נפצע באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום על מנת להעניק לשניים טיפול רפואי.

שבעה בני אדם נפצעו ביום שבת בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 3 שבין לטרון לירושלים. בין הפצועים אישה כבת 50 שנפצעה באורח קשה וסובלת מפגיעה רב מערכתית. שלושה פצועים נוספים במצב בינוני ושלושה במצב קל. כל הפצועים פונו לבית החולים שיבא שבתל השומר.

בשבוע האחרון נהרגו 11 בני אדם בתאונות בכבישי ישראל ב-11 תאונות שונות - כך עלה בדוח שפורסם אתמול על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת השנה, נהרגו בכבישים 121 בני אדם - עלייה של 24% בהשוואה לשנה הקודמת.

(עדכון ראשון: 7:11)

תאונה קטלנית סמוך לגן רווה, מאי 2015. יותם רונן
זירת התאונה בגן רווה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully