וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה המונית במשחק כדורגל בין קבוצות של יהודים וערבים

29.5.2015 / 0:06

מהומה פרצה במשחק כדורגל לנוער באופקים בין הפועל מרחבים להפועל תל שבע, לאחר ששופט שהוכה בידי שחקן של תל שבע שרק לסיום המשחק. עשרות אוהדי תל שבע פרצו למגרש, 6 נערים נפצעו

צילום: זוהר גואטה, עריכה: טל רזניק

האלימות במגרשים: משחק כדורגל שהתקיים אמש (חמישי) באופקים במסגרת ליגת הנוער בין קבוצת הפועל מרחבים לקבוצת הפועל תל שבע הופסק לאחר ששחקן מתל שבע הכה את השופט. בעקבות זאת שרק השופט לסיום המשחק ומיד פרצו למגרש עשרות אוהדים של תל שבע ותקפו באלימות את שחקני הפועל מרחבים. שישה שחקנים נפצעו באורח קל וטופלו במגרש. מאמן הפועל מרחבים הגיש תלונה במשטרה.

סגן מפקד תחנת עיירות, רב-פקד ליאור זוהר, ציין כי "המשטרה רואה בחומרה רבה את האלימות שהופנתה כלפי השופט בתום המשחק". לדבריו, "החקירה נמצאת כרגע בראשיתה ובתחנת עיירות יפעלו לאיתור המעורבים ומיצוי הדין עמם".

ראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג'ג', התייחס לאירוע הקשה ואמר: "מדובר במקרה חמור ביותר. הורי השחקנים עודכנו וכעת הנערים מקבלים טיפול רפואי. מאמן הקבוצה מגיש כעת תלונה במשטרת אופקים".

עוד בוואלה!NEWS:
נתניהו: תהליך מדיני עם מדינות ערב – רעיון טוב
צעיר טבע למוות במאגר בית זית שליד ירושלים
הנהלת כיל ונציגי העובדים חתמו על הסכם: "הדרום ניצח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליעד דימרי, אחד משחקני הפועל מרחבים שנפצע בקטטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלעד סוויסה, שחקן הפועל מרחבים, תיאר בפייסבוק את השתלשלות האירועים. "אני רגיל לקרוא על דברים כאלו בחדשות, אבל הפעם אני והקבוצה שלי הרגשנו זאת על בשרנו", כתב. "יצאתי ממשחק שהיה קובע אם אנחנו עולים לליגה הארצית או לא. בדקה ה-60, אחרי שהשוויתי את התוצאה ל-1-1 ועוד לא הספקנו לחגוג, ראיתי מול העיניים שלי אינתיפאדה".

לדבריו, "130 אנשים יחד עם שחקנים ואנשי מנהלה של תל שבע הרביצו לנו, זרקו עלינו סלעים וכיסאות לפנים. זה נמשך 15 דקות, עד שהגיעה המשטרה. 15 דקות שבמהלכן לא הייתי בטוח אם אני חוזר למשפחה שלי. למה האלימות נכנסת לספורט? ומה אילו זה היה נגמר גרוע יותר? אני מקווה שמי שהיה צריך לראות את זה ראה, ושתל שבע לא תהיה יותר במגרשי הכדורגל".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

(עדכון ראשון: 21:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully