וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים לבנונים מאיימים: "נערוך מחר מתקפת סייבר נגד ישראל"

קבוצת האקרים הודיעה בעמוד הפייסבוק שלה כי תשבש את הפעילות באתרי אינטרנט צבאיים ואזרחיים בישראל, לציון 15 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון. "התקיפה תזכיר לאויב כיצד גורש מושפל מאדמותינו", כתב אחד ההאקרים

תמונת הפרופיל של קבוצת ההאקרים הלבנונית שמתכננת לתקוף את ישראל. מתוך פייסבוק, צילום מסך
תמונתו של עימאד מורנייה המתנוססת בעמוד הפייסבוק של קבוצת ההאקרים/צילום מסך, מתוך פייסבוק

קבוצת האקרים לבנונים מאיימת לערוך מתקפת סייבר נגד אתרים צבאיים ואזרחיים השייכים לישראל. זאת, לציון 15 שנה לנסיגת צה"ל מלבנון. מאחורי האיום עומדת קבוצה, אשר לטענת חבריה ביצעה בשנה האחרונה כמה מתקפות מוצלחות על אתרים ישראליים, ביניהם גם אתר השייך למשרד הביטחון.

"נבצע מתקפת סייבר נגד קבוצה גדולה של אתרים השייכים לאויב הציוני ומוסדותיו לרגל 'חג ההתנגדות והשחרור', המתקיים ביום שני, 25 במאי 2015", כתבה הקבוצה בעמוד הפייסבוק שלה, שבו מתנוססת תמונתו של עימאד מורנייה ומתחתיה הכיתוב בעברית: "יום הדין...באים". לפי ההודעה, התקיפה מוקדשת להנצחת "השהידים אשר הקריבו את חייהם בכבוד ובגאווה".

עוד בוואלה חדשות:
החברים בשב"כ על הרכז שהתאבד: "איש קשוח עם לב רגיש"
תאונה קטלנית בכביש הדמים בצפון: בן 40 נהרג בסמוך לבית השיטה
דיווח בסוריה: דאעש הוציא להורג 400 בני אדם בתדמור

אילוסטרציה. ShutterStock
"נתקוף אתרים רבים"/ShutterStock

אחד מחברי הקבוצה העניק פרטים נוספים על התקיפה בהודעת דואר אלקטרוני שנשלחה לכמה האקרים. "תקיפה זו תתבצע כדי להזכיר לאויב כיצד הוא גורש מושפל מאדמותינו", כתב. הוא קרא לכול ההאקרים בלבנון, בסוריה ובעולם הערבי להשתתף בתקיפה זו "כדי להגדיל את הלחץ על האויב הישראלי".

בחודש שעבר הודיעה קבוצת אנונימוס ופעילי רשת פרו-פלסטיניים כי תקפו אלפי אתרים, עשרות אלפי חשבונות דואר אלקטרוני ועשרות חשבונות פייסבוק. מדובר במתקפה השנתית המתקיימת מדי שנה ב-7 באפריל תחת הכותרת #OpIsrael, קיצור של "התנגדות לישראל".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אנונימוס , מערכת וואלה!. מערכת וואלה!
באפריל האחרון ערך ארגון אנונימוס מתקפת סייבר/מערכת וואלה!

אנונימוס אף פרסמה את חשבונות המייל ורשימת האתרים שכביכול נפרצו, בהם של הזמרים שלום חנוך, עברי לידר, להקת הדג נחש, חבר הכנסת יוסי יונה, המכללה התורנית לבנות באופקים וארגונים שונים. עם זאת, על פי רוב הדבר הסתכם בשיבושים זמניים בלבד באותם אתרים, כאשר רובם חזרו לשגרה בתוך זמן קצר. בין היתר אף דווח כי אתר הכנסת נפרץ ונפל.

כמו כן, בחודש שעבר דיווח גוף המחקר הביטחוני Blue Coat כי בארבעת החודשים האחרונים הצליחו האקרים לפרוץ למערכות ממוחשבות של צה"ל, כחלק ממתקפת סייבר ובניסיון ריגול של גורמים ערביים עלומים. לפי הדיווח ההאקרים שתלו תוכנות ריגול באמצעות שליחת דואר אלקטרוני, שכלל בין היתר הזמנה לצפות בחיילות צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully