וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן תקף את הממשלה: הפסיקו להקשות על אלו שרוצים לעבור גיור

יו"ר ישראל ביתנו התייחס לכוונת הקואליציה לבטל את חוק צהר, שמאפשר לזוגות להינשא בכל יישוב בארץ. "אני מקווה שאחרי קריאת מגילת רות, הם יתעשתו ויחזרו בהם מהכוונה לפגוע במי שחיים בישראל כיהודים"

אביגדור ליברמן, ישראל ביתנו, אפריל 2015. טלי מאייר
ליברמן מודיע על אי-כניסתו לקואליציה, בתחילת החודש/טלי מאייר

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן תקף אתמול(שבת) את כוונתה של הממשלה לבטל את "חוק צהר", שאפשר לזוגות להינשא בכל יישוב בארץ, ולא רק בעיר מגוריהם. הוא קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו וליתר חברי הקואליציה לחזור בהם מכוונתם, שלטענתו תפגע במי שמעוניין לעבור גיור. החוק הועבר בכנסת הקודמת ברוב של 57 חברי כנסת, אל מול 14 מתנגדים - כולם מהסיעות החרדיות שישבו אז באופוזיציה וחזרו לממשלה הרביעית של נתניהו.

"הערב אנו חוגגים את חג השבועות", כתב ליברמן בדף הפייסבוק שלו. "זה קורה בסמיכות להקמת ממשלה שמתעתדת לבטל את 'חוק צהר' שחוקקנו בכנסת הקודמת, ממשלה שרוצה להחמיר ולהקשות על אלו שעלו לכאן מכוח חוק השבות ועל אלו שרוצים לעבור גיור".

עוד הוסיף ליברמן: "אני מקווה שכשראש הממשלה וראשי המפלגות השותפות בקואליציה יקראו הערב במגילת רות, הם יתעשתו, יזכרו כיצד מקבלים לעם היהודי את מי שבאמת רוצה בכך ויחזרו בהם מהכוונה לפגוע במי שחיים בישראל כיהודים לכל דבר, ורוצים להיות חלק מן העם שלנו, גם לפי ההלכה, אך אינם רוצים לסבול התעמרות מממסד אטום ומנותק".

עוד בוואלה!NEWS:
למה המדינה קורעת ילדה מהוריה לאחר 12 שנות אימוץ?
נסראללה: לבנון בסכנה קיומית כמו במלחמה עם ישראל ב-1982
שיא עולמי חדש: גרמנייה בת 65 ילדה רביעייה

(עדכון ראשון: 17:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully