וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולמי חדש: גרמנייה בת 65 ילדה רביעייה

האישה, תושבת ברלין, הרתה לאחר שעברה הפרייה מלאכותית באוקראינה. הרביעייה נולדה בשבוע ה-26 להריונה, אך הרופאים אופטימיים לגבי סיכוייהם לשרוד. לאישה יש כבר 13 ילדים ושבעה נכדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראוניגק עם ילדיה ונכדיה ב-2005/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרמנייה בת 65 הצליחה לקבוע שיא חדש לאחר שילדה השבוע רביעיית תינוקות. על פי דיווח ברשת RTL הגרמנית, האישה ילדה בת ושלושה בנים בבית חולים בברלין, לאחר שעברה הפרייה מלאכותית באוקראינה. הלידה התרחשה בשבוע ה-26 להריונה, אך למרות זאת הרופאים אופטימיים ואומרים כי "קיים סיכוי טוב שהתינוקות ישרדו".

עוד בוואלה!NEWS:
חשד ל"פגע וברח": בת 29 דרסה נער ונמלטה; מצבו בינוני
גבר בן 31 נספה בשריפה בבית פרטי באילת
דיווח: ישראל הציעה לסעודיה מערכת "כיפת ברזל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראוניגק עם אחת מבנותיה ב-2005/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעת התינוקות מצטרפים ל-13 ילדים שכבר יש לאישה, אנגרט ראוניגק, המתגוררת בברלין. נוסף לכך, לראוניגק יש גם שבעה נכדים. היא עובדת כמורה לאנגלית ורוסית וקרובה לגיל הפרישה. על פי הדיווח, הלידה הפכה אותה לאימא המבוגרת בעולם לרביעייה.

השבוע הפכה חיה שחר, תושבת בני ברק בת 65, לאם המבוגרת ביותר בישראל. זאת, לאחר שילדה את בנה הראשון בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. האישה הרתה בפעם הראשונה לאחר 46 שנות נישואין במה שהגדירו במשפחה "נס ענק". מקורב למשפחה סיפר כי "התינוק בריא ושלם". במשך שנים כשלו ניסיונותיה של שחר להרות. באורח נדיר, לפני כמה חודשים היא נכנסה להיריון. "זו הפעם הראשונה שמאחלים להם מזל טוב", סיפר ידיד המשפחה, "הם עדיין לא יודעים איך לעכל את השמחה הגדולה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully