וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה פתח לראשונה חשבון טוויטר פרטי: "זה ברק. באמת!"

19.5.2015 / 0:42

אחרי שש שנים בתפקיד, חנך נשיא ארצות הברית את הפרופיל האישי שלו ברשת החברתית הפופולרית: "סוף סוף הרשו לי לפתוח חשבון משלי". מאות אלפי עוקבים כבר נרשמו לעדכונים הנשיאותיים

נשיא ארצות הברית ברק אובמה צייץ אתמול (שני) לראשונה מחשבון הטוויטר הפרטי שלו וצבר תוך זמן קצר עשרות אלפי עוקבים. זאת כחלק ממאמצי הבית הלבן להפיץ את מסריו דרך הרשתות החברתיות. אובמה צייץ בעבר מחשבונות טוויטר שונים, אולם הפעם מדובר בחשבון האישי שלו. החשבון יעבור לרשותו של הנשיא הבא עם סיום כהונתו השנייה של אובמה בעוד כשנה וחצי.

"שלום, טוויטר! זה ברק. באמת! אחרי שש שנים, הם סוף סוף הרשו לי לפתוח חשבון משלי", צייץ אובמה מהחשבון @POTUS, שצבר יותר מ-217 אלף עוקבים ב-45 הדקות הראשונות לקיומו. בעמוד הטוויטר שלו מופיעה תמונה שלו יחד עם בני משפחתו וראשי ארגוני זכויות אזרח כשהם חוצים גשר בעיר סלמה, אלבמה, כחלק מאירועים לציון 50 שנה להפגנות אלימות בעיר שנערכו מוקדם יותר השנה.

הוא תיאר את עצמו כ"אבא, בעל והנשיא ה-44 של ארצות הברית" ובין החשבונות שהוא עוקב אחריהם אפשר למצוא את קבוצות הספורט של שיקגו, שרי ממשלתו, מחלקות הממשל וגורמים בכירים בצבא ובבית הלבן. כמו כן, הוא עוקב גם אחרי הנשיאים לשעבר ג'ורג' וו.בוש וביל קלינטון, אך לא אחרי הילרי קלינטון, שר החוץ שלו לשעבר והמועמדת המובילה לעמוד בראש המפלגה הדמוקרטית בבחירות 2016.

(עדכון ראשון: 23:42)

עוד ידיעות מהעולם
קנדה תגרש לשטחים נכד של מייסד חמאס: "ירצחו אותי שם"
האיחוד האירופי אישר: מבצע ימי נגד מבריחי המהגרים
ירדן: שר הפנים התפטר ומפקדי משטרה הודחו בשל פגיעה בזכויות אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully