וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדה מלאך": עשרות ליוו למנוחות את הילדה אגם שנחנקה מבלון

18.5.2015 / 2:27

לבית העלמין באשדוד הגיעו קרובי משפחתה של הילדה ותושבי האזור שבאו לנחם. "תודה על שש שנים נפלאות. לא השארת אף עין יבשה", ספדה לה אמה. "רק שעה לפני המקרה היא ביקשה לתרום את שיערה לחולי סרטן", סיפר דודה

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

עשרות בני אדם ליוו אתמול (ראשון) למנוחות בבית העלמין באשדוד את אגם אביגיל אזולאי, הילדה בת השש שמתה בליל ראשון מחנק בביתה שבעיר, ככל הנראה לאחר שבלעה חלקי בלון שהתפוצץ.

נועה, אמה של אגם, ספדה לה ואמרה: "היית כל העולם שלנו. תודה על שש שנים נפלאות. היית ילדה מדהימה תמיד אמרת לי 'אימא אני אוהבת אותך'. תשמרי על המשפחה, לא השארת אף עין יבשה".

עוד בוואלה!NEWS:
כוננות שרב: כוחות כיבוי תוגברו, היערכות בחברת החשמל
אחרי מרתון פגישות: ההורים ישהו את השיבושים במערכת החינוך
תמה הפגישה בין יו"ר ההסתדרות ליו"ר כיל; ייפגשו שוב בצהריים

הלווייתה של אגם אזולאי באשדוד, מאי 2015. צילום מסך, שי מכלוף
ההלוויה באשדוד, אמש/שי מכלוף, צילום מסך

בהלוויה השתתפו קרובי משפחתה של אגם, וכן תושבי האזור רבים ששמעו על המקרה ובאו לנחם. "תודה לכל מי שהגיע, זה לא ברור מאליו", אמרה. את דבריה סיימה בפנייה להורים: "תשמרו על הילדים שלכם ליד דברים קטנים, ובמיוחד בלונים. הלוואי שהמקרה של אגם יהיה האחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אגם אזולאי. באדיבות המשפחה
"הלוואי שהמקרה שלה יהיה האחרון". אגם אביגיל אזולאי/באדיבות המשפחה

"זאת הייתה ילדה מלאך", אמר בבית העלמין עפר שוקרון, דודה של אגם. "רק שעה לפני המקרה היא ביקשה לתרום את השיער שלה לחולי סרטן. אחרי שעה קרה המקרה עם הבלון".

"אמרו לה לא לשחק עם הבלונים", סיפר. "ניסו לעשות משהו אחרי שזה קרה. יש שכנים בקומה שהם לוחמי יס"מ שהתחילו את תהליך ההחייאה עד שמד"א הגיעו. אין לנו מה להגיד חוץ מתודה על הניסיון לעזור".

"לא מאמינים שאסון כזה התרחש"

מותה של אגם נקבע אתמול בבית החולים קפלן ברחובות, אליו פונתה אחרי שהוריה הבחינו כי בתם אינה נושמת והזעיקו את מד"א. אלא שבאמצעים הרפואיים שעומדים לרשותם, לא הצליחו אנשי מד"א לראות מה חוסם את קנה הנשימה של הילדה. היא פונתה לבית החולים, שם לאחר צילום חזה המשיכו הרופאים והפרמדיקים במאמצי ההחייאה. לאחר כארבע שעות נאלצו, כאמור, לקבוע את מותה.

אבי אזולאי, אביה של אגם, סיפר אתמול כי בתו "שיחקה עם בלונים קטנים, אלה של המים. כנראה שהיא פיקששה אחד והוא נכנס לדרכי הנשימה. במשך שעות ניסו להחיות אותה הרופאים אך ללא הצלחה. היא הייתה צריכה לעלות לכיתה א' בשנה הבאה, ילדה חכמה מאוד. אנחנו לא מאמינים שאסון כזה התרחש, אנחנו שבורים".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully