וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שהשליך כלבה מעל גדר בכפר סבא נאשם בהתעללות

מאיר כורשידי בן ה-18 הואשם בעקבות הסרטון שהופץ בחודש שעבר ובו תועד משליך את הכלבה בבית חברו בכפר סבא. הכלבה אמנם לא נפגעה, אולם הסרטון עורר זעזוע בקרב גולשים שקראו להעמיד אותו לדין

עריכה: קשת סידי

המשרד להגנת הסביבה הגיש הבוקר (חמישי) כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד מאיר כורשידי בן ה-18, בגין התעללות בבעל חיים. זאת, לאחר שתועד משליך כלבה מעבר לגדר הבית שבו שהה עם חבריו, בעודם צוחקים ומריעים לו. הוא נחקר לאחר שהסרטון, שפורסם ביום העצמאות, עורר הדים ברשתות החברתיות וגולשים רבים קראו להעמיד אותו לדין.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
לקראת ההשבעה: שטייניץ מונה לשר האנרגיה והתשתיות
לא סובל דיחוי: המשימות הראשונות על שולחן הממשלה
"אנשי אסד עינו ורצחו דרוזי מרמת הגולן בחשד שסייע למורדים"

כתב האישום מתאר את השלכת הכלבה, העונה לשם לולה, לגובה של כשלושה מטרים אל עבר חצרם השכנים. הכלבה, ששייכת לאמו של החבר שאצלו שהה, שרדה את הנפילה ואף הובאה לתחנת המשטרה עם מעצרו של כורשידי כשהיא בריאה ושלמה. בחקירתו הוא הודה כי היה שיכור בעת ביצוע המעשים. בכתב האישום נטען כי השלכת בעל חיים באופן שבו השליך את הכלבה באוויר, גורמת לו לסבל נפשי רב – ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בכלבה מבוגרת ולקוית ראייה.

לאחר שנחקר, פרסם כורשידי סרטון התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו. "לכל עם ישראל, אני רוצה להתנצל מכל הלב על המעשה המגעיל שעשיתי", אמר. "אני יודע, זה עורר כעס. אני מתחנן שתסלחו לי, הייתי שתוי. אני הולך להתנדב בעמותת 'צער בעלי חיים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully