וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבדק מידע על התנהלות לא תקינה של עו"ד דוד בכהונתה כפרקליטת מחוז

13.5.2015 / 17:00

המידע שהתקבל במח"ש מעלה לכאורה חשד לפלילים מצד עורכת הדין שנעצרה במסגרת פרשת פישר. עם זאת, כיוון שאין קשר לפרשה, היא תיחקר במשטרה: "אם זה נכון, זו רעידת אדמה". דנינו: "פרשת פישר תועבר לחקירת להב 433"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מתן חדד

(בשבוע שעבר: רות דוד התעלפה בכניסה לביהמ"ש)

במחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים (מח"ש) התקבל מידע רגיש הקשור להתנהלותה של פרקליטות מחוז תל אביב לשעבר, עו"ד רות דוד, שמעורר לכאורה חשד לפלילים - כך נודע לוואלה! NEWS. המידע מתייחס גם לתקופה שבה שימשה עו"ד דוד כפרקליטה מחוזית, לצד התקופות שבהן פעלה כעורכת דין פרטית. "אם המידע שהתקבל הוא נכון, זו רעידת אדמה אמיתית", אמר גורם המעורה בפרטים.

המידע יטופל במשטרה ולא במח"ש, כיוון שמדובר במידע שאינו קשור לפרשת רונאל פישר, שבמסגרתה חשוד גם קצין המשטרה ערן מלכה, ובמהלך חקירתה נעצרה דוד בחשד למתן שוחד לאיש ציבור, נוסף על תיווך לשוחד לאיש ציבור אחר ולשיבוש הליכי משפט בפרשת "ב.יאיר". לפי החשד, היא קיבלה כספים לא כשרים בזמן שייצגה את הקבלן יאיר ביטון, לאחר שהתפוצצה פרשת "ב. יאיר". כמו כן, חשודה שיזמה פגישה לילית עם עדת מדינה יממה לפני מעצר חשודים.


עוד בנושא:
פרקליטה שפרשה ממחוז תל אביב: "רות דוד התעללה בי"
בעלי מסעדת "סוהו" חשוד שהעביר שוחד לעו"ד פישר בתמורה למידע
חשד: רות דוד הציעה לפרקליט ציבורי משרה, כדי לפגוע בחקירה

רות דוד, רונאל פישר. אייל טואג, נועם מושקוביץ, עיבוד תמונה
דוד ופישר. למידע החדש אין קשר לפרשה המסועפת/עיבוד תמונה, אייל טואג, נועם מושקוביץ

פרקליט המדינה, שי ניצן, צפוי לקיים בימים הקרובים ישיבה מכרעת עם קצינים בכירים באגף החקירות של המשטרה ועם בכירים במח"ש, כדי לבחון את המידע שהתקבל באשר להתנהלותה של עו"ד דוד.

המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו, דיבר היום בפני סטודנטים לתקשורת במכללה האקדמית בנתניה, והתייחס לפרשת רונאל פישר. "מדובר בפרשה חמורה מאוד, ואני מעריך שבימים הקרובים היא תועבר ליחידת להב 433, שם תטופל על ידי הגורמים הרלוונטיים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully