וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סימסתי לאבא 'שמור על עצמך' - ואחרי דקות נודע שהוא נהרג"

ליהי, בתו של פאול משל בן ה-66, מתנדב המשטרה שנדרס אתמול למוות בעת שסייע לכלי רכב תקוע בכביש 4, סיפרה בריאיון לוואלה! NEWS: "הרצון של אבא לשמור על הכבישים בטוחים הביא למותו"

צילום: דוד קורן, עריכה ניר חן

"הרצון של אבא שלי לשמור על הכבישים בטוחים, הביא למותו", כך אמרה היום (שלישי) ליהי משל, בתו של פאול משל, מתנדב אגף התנועה שנדרס אתמול למוות כשעצר לסייע לרכב תקוע במחלף גן רווה שבכביש 4. בראיון לאולפן וואלה! NEWS סיפרה הבת: "שלחתי לו סמס 'תשמור על עצמך', וכמה דקות אחר-כך, באופן הזוי, הגיעו להודיע לי שהוא נהרג".

בנו עידו, בן ה-22, שהתגייס רק לפני כמה ימים למשטרה, היה אמור להישבע אתמול אמונים יחד עם חבריו לקורס הבסיסי. אולם יום החג הפך ליום קשה עבור השוטר הצעיר, כאשר מפקדיו מסרו לו את הבשורה המרה. "אבא היה כל כך גאה בו", אמרה ליהי.

פאול, יהלומן לשעבר וחבר בבורסת היהלומים, החל להתנדב באגף התנועה של המשטרה לפני כשנתיים. הוא נחשב לאחד המתנדבים הבולטים והמצטיינים ביחידת התנועה של מחוז תל אביב. אתמול בבוקר הוא הבחין בכלי רכב שנתקע בכביש 4, עצר את הניידת והציב משולשי אזהרה על הכביש. נהגת רכב פרטי אשר על פי החשד נסעה במהירות מופרזת פגעה בו בעוצמה רבה ודרסה אותו למוות. "אנחנו בודקים אם דעתה הוסחה על ידי גורם כלשהו, אם היא סימסה או דיברה בטלפון", הבהיר אתמול גורם בכיר במשטרת התנועה הארצית.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
"לא מאמין שזה קורה שוב": כ-30 ישראלים מנותקי קשר בנפאל
תן כסף - קבל עיתון: שודד הבנקים שמותיר מזכרות. תיעוד
צפו בסערה: שרון גל כינה חברי מרצ "פושעים" - והוצא מהמליאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוכר כחלל המשטרה. פאול משל/מערכת וואלה!, צילום מסך
מתנדב במשטרה נהרג בתאונה במחלף גן רווה  11 במאי 2015. מד"א
זירת התאונה בגן רווה/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully