וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן כסף - קבל עיתון: שודד הבנקים שמותיר מזכרות. תיעוד

12.5.2015 / 17:43

בחודשים האחרונים פעל שודד סדרתי באופן קבוע ותמוה בסניפי בנקים בתל אביב: עם קסדה לראשו, נהג לשדוד את הכספרים והותיר אחריו גיליון עיתון יומי. גם לאחר שהוגש נגדו כתב אישום, שיטת הפעולה נותרה חידה

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: שניר דבוש

אחרי חמישה מעשי שוד בעלי מאפיינים זהים – המשטרה הצליחה ללכוד את מי שזכה לכינוי "השודד עם העיתון". האיש, אנואר בן סעיד, היה מגיע לסניפי בנק בתל אביב כשעל ראשו קסדה, מניח פתק שעליו נכתב "זה שוד", דורש את הכסף מהכספרים, ומסיבה לא ברורה משאיר מאחוריו גיליון עיתון יומי.

לאחר מצוד של ארבעה חודשים הצליחו שוטרי מרחב ירקון ללכוד את החשוד, ולאחרונה הוגש נגדו כתב אישום המייחס לו חמישה מעשי שוד בנק. אף שנמצאו ראיות רבות הקושרות אותו למעשים, החוקרים לא יודעים עדיין מדוע התעקש השודד להניח את העיתון היומי בכל זירת שוד.

השוד הראשון שמיוחס לסעיד בוצע ב-22 בינואר השנה בסניף בנק דיסקונט ברחוב קפלן שבתל אביב. שבועיים לאחר מכן הוא שדד את בנק הפועלים בנחלת יצחק, ב-16 במרץ את הבנק הבינלאומי ברחוב החשמונאים וב-2 באפריל היה זה סניף בנק הפועלים בדרך מנחם בגין. רק אחרי השוד שאירע ב-14 באפריל בסניף בנק דיסקונט ברחוב שינקין הצליחו חוקרי מחלק פשעים בתחנת משטרת לב תל אביב לעלות על עקבותיו.

המשטרה איתרה במצלמות אבטחה חלק מלוחית הרישוי של האופנוע, שאיתו החשוד נמלט מזירת השוד. לאחר שורה של פעולות חקירה הגיעו השוטרים בפיקודו של ניצב-משנה יאיר חצרוני לבית העסק שבו עובד החשוד, ועצרו אותו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
שנת שיא לחרדים בצה"ל: מספר המתגייסים עלה ב-20%
מרקל לריבלין: "מחויבים לביטחון ישראל, גם אחרי הסכם עם איראן"
הציור היקר בהיסטוריה: "סכום דמיוני, אבל יהיה שווה עוד יותר"

תיעוד: "השודד עם העיתון" בפעולה. מצלמת אבטחה, צילום מסך
סעיד בפעולה. צילום מתוך מצלמת האבטחה/צילום מסך, מצלמת אבטחה
  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully