וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשר למשטרה בזמן החטיפה: "תעזרו לי, כולי דם"

12.5.2015 / 17:53

צעיר בשנות ה-20 לחייו, שנחטף והותקף על ידי שני צעירים לאחר שיצא עם חברתו לשעבר של אחד מהם, הצליח בשארית כוחותיו לטלפן למוקד 100. "די בבקשה, הרגתם אותי", הוא נשמע אומר. הוא אותר לבסוף, ושני החוטפים נעצרו

צילום תמונה: דוברות המשטרה, עריכה: מתן חדד

מוקדנית מוקד 100 של המשטרה, שישבה במשמרת הערב שלה לפני כשבועיים, לא האמינה למשמע אזניה. בשיחה שהיא ענתה לה במוקד נשמע גבר צועק: "תפסיקו לדקור אותי, תפסיקו להרביץ לי. די בבקשה, הרגתם אותי. תעזרו לי, כולי דם".

המוקדנית ההמומה ניסתה לדבר עם הדובר אך ללא הועיל. היא הבינה שמדובר באירוע חמור, ודיווחה על תוכן השיחה לגורמים נוספים. לאחר שבוצע איכון לטלפון שממנו בוצעה השיחה היא הקפיצה ניידות רבות לאזור היישוב בת הדר שליד אשקלון.

עוד בוואלה! NEWS:
"לא מאמין שזה קורה שוב": כ-30 ישראלים מנותקי קשר בנפאל
שנת שיא לחרדים בצה"ל: מספר המתגייסים עלה ב-20%
ח"כ שמולי על הלילה הלבן במשכן: "קפה שחור ובדיחות במסדרונות"

בן 26 נחטף והותקף על ידי צעירים והתקשר למשטרה בעודם מכים בו. מאי 2015. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
כלי תקיפה שאותרו ברכב שבו נחטף הצעיר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

חקירת האירוע הוטלה על תחנת משטרת שדרות, בפיקודו של סגן-ניצב אפי שימן. בתום חקירה מאומצת נעצרו שני בני אדם בשנות ה-20 לחייהם תושבי אזור חבל לכיש בחשד לתקיפתו ודקירתו של הצעיר. בחקירה התברר כי השניים חטפו ותקפו את האיש מכיוון שהוא יצא עם חברה לשעבר של אחד מהם. משגובשה תשתית ראייתית מספקת נגד השניים הגישה נגדם אתמול פרקליטות מחוז הדרום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בגין חטיפה ותקיפה.

הניידות, שהגיעו מתחנות אשקלון, שדרות וקריית מלאכי, איתרו לצד הכביש כלי רכב נטוש מסוג "הונדה", ובו כלי תקיפה וכתמי דם רבים. במקביל, איתרו השוטרים את האדם שהתקשר למוקד, בשנות ה-20 לחייו, כשהוא שרוע פצוע לצד כביש 4, מדרום לאשקלון, וסובל מדקירות, מחתכים ומשברים בכל חלקי גופו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בן 26 נחטף והותקף על ידי צעירים והתקשר למשטרה בעודם מכים בו. מאי 2015. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
כתמי דם על מושב הרכב/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully