וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי אישום בגין רצח יוגשו נגד חברי ארגון הפשיעה של מוסלי

10.5.2015 / 21:25

הפרקליטות תגיש מחר כתבי אישום נגד 8 "חיילים" של האחים מוסלי, שנעצרו בחודש שעבר עם 12 חברים נוספים בארגון, בהם יוסי מוסלי עצמו ואביו ניסים. המשטרה: פעילות הארגון נפגעה משמעותית

צילום: אבי כהן, עריכה: ניב פוקס, טל רזניק

(מעצרם של חברי ארגון הפשיעה של מוסלי, לפני כחודש)

הפרקליטות הודיעה הבוקר (ראשון) כי תגיש מחר כתבי אישום בבית המשפט המחוזי בלוד ובית המשפט המחוזי בתל אביב נגד שמונה חברים בארגון הפשיעה של האחים יוסי ואלי מוסלי שנעצרו בחודש שעבר.

השמונה - אלון מימון, רועי אשולי, שי אשולי, קובי מרציאנו, ליאור גרינברג, ניר דבח, אביאל ווהל ועמרם כהן - יואשמו במעורבות בחמישה מקרי רצח, כשאחד מתוכם הוא רצח כפול, במסגרת מאבקי שליטה בעולם התחתון. העבירות המיוחסות להם הן רצח, קשירת קשר למעשי רצח והחזקת אמצעי לחימה.

הם נעצרו בתחילת אפריל עם 12 חברים נוספים בארגון הפשיעה, בהם יוסי מוסלי עצמו ואביו ניסים, בתום חקירה סמויה שניהלו במשך שנה וחצי ימ"ר מרכז בפיקודו של ניצב-משנה מוטי אדרעי וימ"ר תל אביב, בפיקודו של נצ"מ גדי אשד. במהלך החקירה גויס עד מדינה מתוך הארגון של מוסלי, שהביא לפיענוח כמה מעשי רצח ופעילות עבריינית נוספת שיוחסה לארגון. חלק מהעצורים נחשדו גם בתכנון לחסל את העבריין מוטין חסין.

עוד בנושא:
המוקש של נתניהו: מכשול משפטי להרחיב הממשלה לפני יום רביעי
שני מטעני צינור התפוצצו באתר גידול קנאביס רפואי בצפון
שרה נתניהו העידה: "נפתלי איים - משרה לכל חייו או שיביך את בעלי"

הארכת מעצר לאנשיו של אלי מוסלי, בית המשפט השלום ראשון לציון. אפריל 2015. יותם רונן
אחד מאנשיו של מוסלי מובא להארכת מעצר, בחודש שעבר/יותם רונן

מפקד מחוז ת"א וממלא מקום סגן המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, ציין את "נחישותם ועבודתם המקצועית" של מפקדי ושוטרי היחידות המרכזיות בחקירה שנוהלה יותר משנתיים "באופן מתוחכם ושיטתי, במטרה לעקור את עבירות הפשיעה החמורות ביותר, הפוגעות בביטחון הציבור".

ניצב סאו הוסיף: "מדובר בחקירה גדולה ומסועפת ולהצלחתה שותפים ימ"ר תל אביב ומרכז ובכירי פרקליטות, המלווים באופן צמוד ומקצועי את כל שלבי החקירה. זו ההוכחה כי כאשר ישנו שילוב זרועות של גורמי אכיפת חוק וריכוז מאמץ ניתן להגיע לתוצאות משמעותיות במסגרת המלחמה בפשיעה החמורה".

מפקד מחוז מרכז, ניצב מוטי כהן, שיבח את עבודת היחידות המרכזיות מרכז ותל אביב, וציין כי מדובר ב"חקירה שהרימה מסך מעל התנהלות ארגון פשיעה, תוך חשיפת חשודים בביצוע סדרת מקרי רצח שהתבצעו במרכזי אוכלוסייה. מדובר בפרשה שתשפיע באופן מהותי על יכולת הפעולה של ארגון פשיעה מהגדולים בארץ".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully