וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי שוקל מינוי חיצוני: ראש עיריית רחובות ימונה לשר?

7.5.2015 / 19:38

בימים האחרונים הציע יו"ר ש"ס למספר אנשים שאינם חברי כנסת לאייש תיק מטעם המפלגה - בהם רחמים מלול, שנחשב מקורב לו. הדבר גרם לדאגה בש"ס ודרעי מיהר להכחיש, אלא שמלול עצמו אישר כי התפקיד הוצע לו

באדיבות חדשות 10, עריכה: מתן חדד

(חתימת ההסכם הקואליציוני בין ש"ס לליכוד, השבוע)

ש"ס רשמה הישגים גדולים בהסכם הקואליציוני שחתמה השבוע עם הליכוד. בין התיקים שקיבלה לידיה המפלגה ניתן למנות את תיק הדתות, הכלכלה והמשחק לפיתוח הנגב והגליל. כעת השאלה שנותרה פתוחה היא מי יאייש את התפקידים השונים - שאלה שעליה נמנע עד כה דרעי מלהשיב.

אלא בעוד שחלק מחברי הכנסת של התנועה לוטשים עיניהם לתיקים הנכספים, ייתכן שלפחות במקרה אחד ימונה לתפקיד שר אדם חיצוני, שאינו ממפלגתו.

הסיבה לרצונו של דרעי במינוי אדם שאינוי חבר כנסת אינה ברורה. ברוב האפשרויות שעלו עד כה מדובר באנשים המזוהים עם ש"ס ושמשמשים או שימשו בתפקיד ציבורי מטעמה. אחד מהם הוא השר לשעבר אריאל אטיאס, שפרש בשנה שעברה מהכנסת ופנה לעולם העסקים. עם זאת, אטיאס עד כה לא הביע עניין של ממש בהצעה.

עוד בוואלה! NEWS:
"קו אדום": ארה"ב ואירופה יוצאות למלחמה בחוק העמותות
לבני באולפן וואלה! NEWS: "תיתכן בכנסת הזו ממשלה של הרצוג"
פסיקה דרמטית בארה"ב: תכנית המעקבים של ה-NSA אינה חוקית

דרעי בחן שתי אפשרויות נוספות, בהן מינויו לשר הדתות של רחמים מלול, ראש עיריית רחובות שנחשב למזוהה עמו. מלול נחקר בעבר בחשד לעבירות של שיבוש הליכי חקירה, מרמה והפרת אמונים. מלבד מלול, קיבל הצעה גורם נוסף.

הידיעה על כך שדרעי הציע תפקידי שרים לאישיים חיצונים עשתה לה בימים האחרונים כנפיים, ולא רק בקרב חברי מפלגתו. ככל הנראה על מנת למנוע ביקורת פנימית בין שאר חברי הכנסת שמחכים לתגמול בצורת תפקיד בכיר, פרסם היום דרעי הודעה שבה הכחיש את הפרסומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נתניהו ויו"ר ש"ס דרעי חתמו על הסכם קואליציוני, 4 במאי 2015. הליכוד,
דרעי/הליכוד

"הדיווחים בימים האחרונים כאילו הוצעו תפקידים מכל סוג שהוא לאישים שונים הנם חסרי בסיס", נכתב בהודעה מטעמו. "היחיד שהוצע לו תפקיד שר, לאחר התייעצות עם מרן ראש הישיבה, הוא אריאל אטיאס. חלוקת תיקים תידון אך ורק בישיבת מועצת חכמי התורה".

מה שדרעי לא ידע הוא שיום קודם, רחמים מלול עלה לשידור ברדיו החרדי "קול חי" והתייחס לנושא. כשנשאל על ההצעה שקיבל לכהן כשר הדתות, השיב: "תדעו על ההחלטות בימים הקרובים". כשהמראיין הקשה ושאל: "אתה ממשיך להתלבט?", השיב: "נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully