וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עשרות לוחמי חיזבאללה ומורדים נהרגו בקרבות בסוריה

לטענת ג'בהת א-נוסרה, הם הצליחו להרוג 40 אנשי מהארגון הסוני ביממה האחרונה. בתום הקרבות שאירעו בהרי הקלמון, סמוך לגבול עם לבנון, הצליח חיזבאללה לכבוש עיר אסטרטגית מידי המורדים. השבוע נהרגו שני בכירי חיזבאללה באזור. צפו בתיעוד מהלחימה

עריכה: שניר דבוש

עשרות מורדים סורים ולוחמי חיזבאללה נהרגו ביממה האחרונה בקרבות בהרי הקלמון שבמערב סוריה, סמוך לגבול עם לבנון - כך עולה מדיווחים שפורסמו היום (חמישי) בכלי התקשורת הערביים. על פי גורם רשמי בחיזבאללה, בתום הקרבות הצליח הארגון, בשיתוף עם הצבא הסורי, לכבוש מחדש את העיר האסטרטגית עסל אל-וורד, השוכנת ממערב לרכס ההרים, שהייתה בשליטת המורדים.

על פי ארגון ג'בהת א-נוסרה, המזוהה עם אל-קאעדה, 40 לוחמי חיזבאללה נהרגו בקרבות. גם בחיזבאללה טענו היום כי עשרות מורדים, ובהם מג'בהת א-נוסרה, נהרגו בעימותים.

עוד על מלחמת האזרחים בסוריה בוואלה! NEWS:
דיווח: עשרות אזרחים נהרגו בתקיפת הקואליציה בצפון סוריה
כך מסתיר חיזבאללה את מספר ההרוגים שלו בלחימה בסוריה
הנשק החדש של אסד, שהמערב לא יכול לעצור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האבידות הרבות בשני הצדדים מתווספות לעשרות הרוגים נוספים במהלך השבוע באזור הקלמון, ובהם שני בכירי חיזבאללה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת הערביים, הבכירים הם עלי עליאן, המפקד הצבאי של הארגון הלבנוני השיעי בסוריה, ותופיק א-נג'אר, ככל הנראה המפקד הצבאי של הארגון בגזרת קלמון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
כוחות הנאמנים לנשיא סוריה בשאר אסד חוגגים לאחר שכבשו כפר בהרי קלמון, אפריל 2014. רויטרס
כוחות הנאמנים לאסד חוגגים לאחר שכבשו כפר בהרי הקלמון, אפריל האחרון/רויטרס

אתמול הופיע נשיא סוריה, בשאר אסד, באופן נדיר בפני הציבור בטקס לציון הרוגי מלחמת האזרחים במדינה. מול קהל תומכים גדול, התייחס אסד למפלות האחרונות שספג משטרו מידי ארגוני המורדים וטען כי "הפסדים בקרב הם חלק מהמלחמה. יש עליות ויש מורדות".

בנאום, ששודר בטלוויזיה, הבטיח אסד לשלוח תגבורת שתסייע לכוחות המשטר הנצורים בבית חולים שבפאתי העיר ג'יסר א-שורור שבמחוז אידליב. העיר, הקרובה למחוז לטקיה, לב-לבו של המשטר העלאווי, נכבשה בחודש שעבר על ידי מורדים מארגון ג'בהת א-נוסרה ומארגונים נוספים. "עכשיו, בעזרת האל, הצבא יגיע לגיבורים המכותרים בבית החולים בג'יסר א-שור'ור כדי להמשיך בקרב נגד הטרוריסטים", הבטיח אסד אשר דיבר בבית ספר, שמיקומו המדויק לא נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully