וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד בהופעה פומבית נדירה: "הפסדים הם חלק מהמלחמה"

6.5.2015 / 16:39

נשיא סוריה נראה בציבור באירוע לזכר הרוגי מלחמת האזרחים ועל רקע המפלות שספג לאחרונה מהמורדים. "כוחות הביטחון יישארו נחושים. הפסד פסיכולוגי הוא ההפסד הסופי ואנחנו לא מודאגים"

צילום מסך

נשיא סוריה בשאר אסד הופיע היום (רביעי) באופן נדיר בפני הציבור בטקס לציון הרוגי מלחמת האזרחים במדינה. מול קהל תומכים גדול, התייחס אסד למפלות האחרונות שספג משטרו מידי ארגוני המורדים וטען כי "הפסדים בקרב הם חלק מהמלחמה".

בחודש שעבר כבשו מורדים מארגון ג'בהת א-נוסרה ומארגוני מורדים נוספים את העיר ג'יסר א-שורור שבמחוז אידליב ובכך התקרבו אל מחוז לטקיה, לב לבו של המשטר העלוואי. בנאום ששודר בטלוויזיה הוא הבטיח לשלוח תגבורת שתסייע לכוחות המשטר הנצורים בבית חולים שבפאתי העיר.

נשיא סוריה בשאר אסד באירוע לזכר חללי מלחמת האזרחים, 06 במאי 2015. רויטרס
נשיא סוריה בין קהל רב של תומכים, היום/רויטרס

"עכשיו, בעזרת האל, הצבא יגיע לגיבורים המכותרים בבית החולים בג'יסר א-שור'ור כדי להמשיך בקרב נגד הטרוריסטים", הבטיח אסד אשר דיבר בבית ספר, שמיקומו המדויק לא נמסר. אסד טען כי הפסדים והישגים הם חלק מכל מלחמה, ולדבריו, "כוחות הביטחון יישארו נחושים. הפסד פסיכולוגי הוא ההפסד הסופי ואנחנו לא מודאגים", הבהיר. נשיא סוריה הוסיף כי בזמן שהצבא מנהל מלחמה חסרת פשרות בשטחים נרחבים ברחבי המדינה וזוכה בהישגים, יש מקרים שבהם על הלוחמים לסגת כשהמצב דורש זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully