וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה ראשון בארמון: בריטניה חוגגת את הולדת הנסיכה

לראשונה מזה 65 שנים נולדה לבית המלוכה הבריטי יורשת עצר, שתמונתה עיטרה את העיתונים והסיטה את תשומת הלב מהבחירות הקרובות. איך הבריטים חגגו ואיזה מרצ'נדייז כבר נמכר בחנויות? צפו בדיווח מאולפן וואלה! NEWS

צילום מסך

יממה אחרי לידת בתם של הנסיך וויליאם והדוכסית מקמבריידג' קייט מידלטון, הגיע הנסיך צ'ארלס לבקר את נכדתו בארמון קנזינגטון. מוקדם יותר ביקרו בארמון הסבתא קרול מדילטון והדודה פיפה. ההתרגשות הורגשה לא רק בקרב בני המשפחתה המלכותית - האומה הבריטית כולה חגגה היום (ראשון) את הולדת יורשת העצר.

כותרות עיתוני הבוקר בממלכה הבריטית הוקדשו להולדת הנסיכה: "החמודה הנרדמת" הייתה הכותרת של הסאן והמירור, "אחות לג'ורג'" נכתב בטלגרף. לכבוד הולדת הנסיכה התינוקת נצבע אמש גשר לונדון בוורוד, כשגם המלכה שהופיעה באירוע רשמי לבשה ורוד לכבוד הנינה החדשה שלה.

לקריאה נוספת
האם ללידה המלכותית יש השפעה על הבחירות הדרמטיות בבריטניה?
הנסיך וויליאם על הולדת בתו: "אני שמח מאוד"

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט ביציאה מבית החולים בלונדון לאחר לידת בתם, 2 במאי 2015. רויטרס
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט בצאתם מבית החולים, אתמול/רויטרס

הדוכס והדוכסית מקמבריידג' צפויים לבלות את הימים הקרובים בארמון קנזינגטון. שמה של התינוקת החדשה טרם הוכרז, אך בורסת השמות בבריטניה מהמרת על אליס ושרלוט. בין השמות הנוספים שהועלו בקרב המנחשים: אוליביה, ויקטוריה וכמובן אליזבת'.

בבריטניה לא נולדה יורשת עצר כבר 65 שנים, ולכן מעריכים שם שהתינוקת שזה עתה נולדה תזכה לתשומת לב תקשורתית רבה במיוחד. כמו כן, עד גיל עשר שוויה יוערך במיליארד לירות שטרלינג. התקשורת הבריטית, הידועה בחיבתה לבית המלוכה, ככל הנראה תעקוב אחר כל הופעה של התינוקת והבגדים שתלבש. פריטי אופנה שלבשה קייט אזלו בחנויות האופנה בתוך ימים וגם בגדי התינוקות של הנסיך ג'ורג'. ההערכה היא שהלידה עצמה גם תגדיל את מספר התיירים שיגיעו לבקר בממלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully