וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדת המדינה נגד עו"ד פישר – המתווכת בינו לשוטר החשוד בשוחד

3.5.2015 / 0:07

מתכתובות שנמצאו במכשירו של פרקליט הצמרת עולה התמונה שלפיה מזכירתו של פישר לקחה חלק מרכזי לכאורה בפרשה. בשל כך, חתמה על הסכם עדת מדינה ואף כבר נחקרה בנושא, ובתמורה ייסגר התיק נגדה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

לוואלה! NEWS נודע כי עדת המדינה שתעיד נגד עורך הדין רונאל פישר, ששימשה עוזרתו האישית, היתה גורם מתווך בין פרקליט הצמרת לבין השוטר החשוד בקבלת שוחד. היא אף עוכבה לחקירה בעבר, כשהפרשה התפוצצה לראשונה בשנה שעברה.

לפני כתשעה חודשים נעצר פישר לאחר שתועד לוקח מיו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, תיק שבו כסף מזומן במטרה "לסגור לו תיק". העוזרת, שהמתינה לפישר במכונית, טענה בזמנו כי לא היתה מודעת לכל הדרמה שמסביב ולכן לא נעצרה על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), אלא רק עוכבה לחקירה. עם זאת, לאחר שחוקרי מח"ש הצליחו לפרוץ את הטלפון הנייד של פישר, הם גילו כי בהתכתבות בין השלושה – עורך הדין, עוזרתו והשוטר – ניכר כי היא לקחה חלק מרכזי לכאורה בפרשה, ולכן אינה יכולה לטעון כי אינה מעורבת בסיפור.

לקריאה נוספת:
עו"ד פישר נעצר - ואיתו קצין משטרה לשעבר החשוד בלקיחת שוחד
מעצרו של עו"ד פישר הוארך: "המסרונים חשפו פרשה חדשה"

עו"ד רונאל פישר מובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, 30 באפריל 2015. גדעון צנטנר
עוזרתו לשעבר עשויה להעיד נגדו בבית המשפט. פישר בהארכת מעצרו, בשבוע שעבר/גדעון צנטנר

השלושה אמנם השתמשו בשמות קוד כדי לתאר את מעשיהם באותן תכתובות שנמצאו במכשירו של פישר, אולם מעורבותה של העוזרת ברורה. היא נעצרה בשבוע שעבר וחוקרי מח"ש הציגו בפניה את הראיות נגדה, שמוכיחות, כביכול, כי אכן היתה מודעת למתרחש. בשל כך, ובהמלצת משפחתה, היא החליטה לחתום על הסכם עדת מדינה, ומאז אף הספיקה להעיד במשך לילה שלם בפני שוטרי מח"ש. במהלך חקירתה עברו עמה השוטרים על כל ההתכתבויות שנמצאו בטלפון הנייד של פישר.

בתמורה לכך, התיק נגד העוזרת ייסגר. אם התיק יגיע לבית המשפט היא אף צפויה להעיד בפני הבוס לשעבר, השוטר החשוד וייתכן שגם נגד דמויות חדשות שאולי יצטרפו לסיפור. עם זאת, כרגע, בשל עוצמת הראיות, לא מן הנמנע שהתיק יסתיים עוד לפני כן בהסדר טיעון ולא יגיע לשמיעת ההוכחות בבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבטיח "לסגור לו תיק". חסן ופרקליטו לשעבר פישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשך תשעה חודשים כשלו חוקרי מח"ש לפתוח את מכשיר הטלפון הנייד של פישר, ולכן פיצלו את התיק נגדו וזימנו אותו לשימוע שלפני הגשת כתב אישום רק בשתי הפרשות שבהן היו די ראיות – פרשת אלון חסן ופרשת אילון מכלוף. בחקירתו השיב פרקליט הצמרת כי "אינו זוכר" את קוד הנעילה למכשיר האייפון, ואף ביקש בחודש פברואר האחרון מבית המשפט כי יורה למח"ש להשיב לו את המכשיר הנייד, מאחר שלטענתו חוקרי המחלקה מחזיקים בו זמן רב מדי. פרשות נלוות נוספות עדיין נמצאות בחקירה.

(עדכון ראשון: 19:07)


לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully