וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענח רצח באשדוד: חנק למוות אישה ש"הדביקה" אותו במחלת מין

1.5.2015 / 22:28

אנדריי קיסטנוב, תושב אשדוד בן 28, חשוד כי רצח אישה בת 37 שאותה הכיר, מפני שזו סירבה לקיים עמו יחסי מין, ואף אמרה לו כי הדביקה אותו במחלה. קיסטנוב הודה במעשים ובשבוע הבא יוגש נגדו כתב אישום

צילום: בני בן דוד, דוברות משטרת ישראל

(זירת הרצח, פברואר 2015)

אנדריי קיסטנוב, תושב אשקלון בן 28, נעצר בחשד שרצח אישה בת 37 בגלל שזו סירבה לקיים עמו יחסי מין – כך הותר אתמול (חמישי) לפרסום. על פי החשד, השניים בילו ביחד את הלילה בדירתה של האישה באשדוד לפני כחודשיים, ובשעות הבוקר המוקדמות התפתח ביניהם ויכוח, לאחר שהאישה סירבה לקיים עמו יחסי מין.

בחקירתו סיפר קיסטנוב כי לאחר שהאישה טענה בפניו שהיא הדביקה אותו במחלת מין, הוויכוח ביניהם גלש לעימות פיזי, שבמהלכו הוא "חנק אותה בחוזקה שוב ושוב עד שהפסיקה לזוז ולהתנגד", כך לפי הודעת המשטרה.

עוד בוואלה חדשות:
אהרונוביץ': ליברמן לא היה צריך להראות לי את הדרך, הבנתי לבד
מאנטבה לקטמנדו: הקצין שהשתתף במבצע המיתולוגי חוזר להציל חיים
דיווח: מנהיג דאעש נותר נכה בעקבות ניסיון החיסול

זירת רצח באשדוד: אישה בת 37 נמצאה ללא רוח חיים, פברואר 2015. חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח, פברואר 2015/חטיבת דובר המשטרה

תחילת האירוע ב-28 בפברואר, אז נמצאה גופת האישה בדריתה על ידי המעסיק שלה ובנה שחיפשו אותה כיוון שלא הגיעה לעבודה. לאחר שהשניים דיווחו על המקרה למוקד המשטרה, הגיעו לזירה כוחות משטרה גדולים, שם מצאו את האישה מוטלת על רצפת הדירה ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות. צוותי מד"א קבעו את מותה, ובמקביל צוותי מז"פ החלו באיסוף הראיות בזירה.

כשבועיים לאחר מציאת הגופה נעצר קיסטנוב בדירתו שבאשקלון על ידי בלשי משטרת אשדוד, ויום לאחר מכן הוא הודה במעשה ושיחזר בפני חוקרי המשטרה את מעשיו. מהחקירה עולה כי הרצח אירע שלושה ימים לפני שנמצאה גופתה של האישה. עוד עולה כי כאשר הבין קיסטנוב את מעשיו והשלכותיהם, הוא נעל את דלת הדירה ועזב את המקום. זאת, לא לפני שלקח מספר חפצים מתוך הדירה השייכים לאישה שהרג - כך לפי המשטרה.

עם סיום החקירה ולאחר גיבוש תשתית ראייתית מספקת, אתמול הוגשה הצהרת תובע בבית משפט השלום שבאשקלון ומעצרו של קיסטנוב הוארך עד יום שני הקרוב. בשבוע הבא צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח.

זירת רצח באשדוד: אישה בת 37 נמצאה ללא רוח חיים, פברואר 2015. חטיבת דובר המשטרה
הבניין שבו אירע הרצח/חטיבת דובר המשטרה

מפקד משטרת אשדוד, סגן-ניצב נועם שקל, התייחס לפענוח הרצח ואמר: "לא חסכנו שום מאמץ בכדי להגיע לחקר האמת ולוודא שהאדם שביצע את מעשה הרצח האכזרי יועמד לדין. נמשיך לפעול במלוא העוצמה בכדי להבטיח את ביטחונם של האזרחים המתגוררים בעיר".

מפקד משטרת מרחב לכיש, ניצב משנה אלי כזרי, אמר: "חקירת המקרה הופקדה בידי צוות חקירה מיומן ועתיר ניסיון שפעל בתקופה האחרונה ללא לאות בכדי להגיע לחקר האמת באשר לנסיבות שהובילו לרצח ולזהות הרוצח. חקירה איכותית זו הובילה למעצר החשוד במעשה הנתעב ובסיומה של החקירה להעמדתו לדין. נבוא חשבון עם כל מי שיעבור על החוק בדגש על הפשיעה חמורה"

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully