וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אמחק אותך": אישום נגד העבריין החרדי שמטיל מורא בירושלים

30.4.2015 / 13:12

לפי כתב האישום, ראש ארגון הפשע הירושלמי קילל שני צעירים חרדים שהתווכחו עמו מי הגיע קודם לקופה בסופר, ואף איים על אחד מהם. הפרקליטות תבקש את מעצרו עד תום ההליכים. פרקליטו: "כתב האישום הזוי"

אלי אריש, ראש ארגון פשע מירושלים, שבנו מואשם בתקיפת צעיר ערבי בבית המשפט השלום בירושלים, מרץ 2015. נועם מושקוביץ
אלי אריש בכניסה לדיון של בנו, שהואשם בתקיפת ערבי בירושלים/נועם מושקוביץ

ראש ארגון הפשיעה אלי אריש מסתבך שוב: לבית המשפט השלום בירושלים הוגש נגדו השבוע כתב אישום בחשד לתקיפה ואיומים במרכול בעיר. העבריין החרדי הבכיר מואשם שאיים בתחילת החודש על שני אברכים בתור לקופה, ולאחר מכן תקף אחד מהם. הפרקליטות תבקש את מעצרו עד תום ההליכים.

האירוע התרחש ב-3 באפריל במרכול "אושר עד" שבקניון רב-שפע בשכונת רוממה. מכתב האישום עולה כי אריש, שהגיע למקום עם בני משפחתו, התווכח עם שני האברכים על המיקום בתור. אריש ובני משפחתו החלו לקלל את השניים, שלא הגיבו. בהמשך הניחו בני משפחת אריש את המצרכים על משטח הקופה ושני האברכים עברו לקופה הסמוכה.

עוד עולה מכתב האישום כי על אף שעברו מקום, אריש לא ויתר וצעק: "יא אשכנזי, ספק אם אתה יהודי, הומו". גם במקרה זה, האברכים לא הגיבו. בשלב מסוים התקשר הקופאי לאחראית עליו וביקש להחליף אותו, משום שרצה להימנע ממפגש עם אריש ובני משפחתו. הקופאית המשיכה במקומו בעבודה, ולאחר שהעבירה בקופה דג סלמון קפוא באריזה, אחז בנו של אריש את הדג ואיים על הקופאית והאברכים: "יש לך מזל שיש מצלמות, אחרת הייתי מכפכף אותך עם הדג". בעקבות זאת, עזבה הקופאית האחראית את הקופה וחזרה לקופה הראשית.

לקריאה נוספת:
עו"ד פישר נעצר - ואיתו קצין משטרה לשעבר החשוד בלקיחת שוחד
פרשת משחקי חברה: שנתיים מאסר לאביו של אייל גולן
חשד לניסיון רצח: מנהל בית ספר בדרום נורה; מצבו אנוש

אלי אריש, ראש ארגון פשע מירושלים, שבנו מואשם בתקיפת צעיר ערבי בבית המשפט השלום בירושלים, מרץ 2015. נועם מושקוביץ
בנו של אריש, שהואשם בתקיפה בחודש שעבר/נועם מושקוביץ

בכך לא תם הסיפור. על פי כתב האישום, לאחר שסיים את קנייתו פגש אריש מחוץ למרכול את אחד האברכים. אריש ניגש אליו, תפס את לחייו ומעך אותם בחוזקה, תוך כדי שהוא מאיים: "אני אמחק אותך". במקביל, בנו של אריש בעט בעגלת ילדים שעמדה בסמוך לו ופגעה ברגלו של האברך. המשטרה הוזמנה למקום וחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) ירושלים, שעוקבים כבר תקופה ארוכה אחר פועלו של אריש בירושלים, פתחו בחקירה. אריש נעצר באותו היום.

בא כוחו של אריש, עורך הדין מיכאל עירוני, מסר בתגובה כי "נגד מרשי הוגש כתב אישום הזוי. על בסיס אותו כתב אישום הזוי מבקשת המדינה לעצור אותו עד תום ההליכים". לדבריו, "לנו ברור שבקשת המדינה תידחה ומרשי ישוחרר מהמעצר לאחר הדיון הקרוב, ואז כבר נוכל להגיב על כל ההתנהלות של המאשימה בצורה יותר מפורטת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

זו הפעם השנייה שבה בני משפחת אריש עולים לכותרות בחודשים האחרונים. לפני כחודש וחצי נעצר בנו של אריש, נתן, בחשד לתקיפתו של עובד ערבי במרכז ירושלים. על פי החשד, אריש הבן תקף יחד עם צעירים נוספים צעיר ערבי שהעיר להם כי הם מקימים רעש במהלך חג הפורים. הם הכו אותו מכות נמרצות, הפילו אותו לרצפה ושרטו אותו בכל גופו. הצעיר נזקק לטיפול רפואי בבית חולים, ובסיומו שוחרר לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully