וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן של ראש ארגון פשע חשוד בתקיפת הצעיר הערבי בירושלים

11.3.2015 / 16:54

פרסום ראשון: נתן אריש, בנו של העבריין הירושלמי אלי אריש, נעצר בחשד למעורבות בתקיפה שבה היו מעורבים עשרות צעירים יהודים בפורים. בכוונת המשטרה להגיש נגדו מחר כתב אישום

אלי אריש, ראש ארגון פשע מירושלים, שבנו מואשם בתקיפת צעיר ערבי בבית המשפט השלום בירושלים, מרץ 2015. נועם מושקוביץ
אלי אריש/נועם מושקוביץ

בנו של ראש ארגון פשיעה מאזור ירושלים נעצר בחשד להשתתפות בתקיפה על רקע לאומני של הצעיר הערבי בירושלים, שעליה פורסם אתמול (שלישי) לראשונה בוואלה חדשות. הצעיר, נתן אריש, בנו של העבריין אלי אריש, בשנות ה-20 לחייו, חשוד כי תקף יחד עם צעירים נוספים צעיר ערבי שהעיר להם כי הם מקימים רעש.

האירוע התרחש במהלך חג פורים, בלילה שבין חמישי לשישי. על פי החשד, אריש וחבריו בילו במרכז העיר ושתו משקאות אלכוהוליים. בשלב מסוים, כאשר החלו להקים רעש בסמוך לבתי עסק, הגיע אליהם צעיר ערבי וביקש מהם להפסיק. בתגובה, הכו אותו מכות נמרצות, הפילו אותו לרצפה ושרטו אותו בכל גופו. הצעיר נזקק לטיפול רפואי בבית חולים, ובסיומו שוחרר לביתו.

עוד בוואלה חדשות:
אישום נגד מרזל סמוך לבחירות: המשטרה תבחן את העיתוי
תיעוד: בן 27 תוקף קשישה באגרוף לפניה בחנות בפתח תקווה
התצהיר הסודי של שרה נתניהו? "לא אמרתי שמני נפתלי מפטם אותנו"

אלי אריש, ראש ארגון פשע מירושלים, שבנו מואשם בתקיפת צעיר ערבי בבית המשפט השלום בירושלים, מרץ 2015. נועם מושקוביץ
אריש עם עו"ד מיכאל עירוני בבית המשפט, היום/נועם מושקוביץ

עד כה עצרה מהשטרה כמה צעירים בחשד למעורבות בתקיפה, בהם אריש הצעיר שמעצרו הוארך עד מחר. הוגשה נגדו הצהרת תובע ובכוונת המשטרה להגיש נגדו מחר גם כתב אישום. בא כוחו של הצעיר, עורך הדין מיכאל עירוני, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש בתוקף את החשד המיוחס לו. לאחר שבחנו את הראיות, אנחנו בטוחים שהוא ישוחרר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אריש ניצל ממספר רב של ניסיונות חיסול

אלי אריש הוא מוותיקי העבריינים הירושלמים. בעבר, שיתף פעולה עם העבריין אלי "הקוסם" נעים, והשניים אף הפכו לקואליציה מלוכדת נגד חברי ה"כנופייה הירושלמית". אריש ניצל מספר רב של פעמים מניסיונות חיסול. כתוצאה מהם מאחד, שאירע ב-2006 ושמאחורי עמד על פי החשד יריבו העבריין יצחק אברג'יל, נפצע אריש באורח קשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעיר הערבי שהותקף על פי החשד בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

העבריין הירושלמי ישב שנים ארוכות בכלא. הפעם האחרונה שבה הושם מאחורי סורג ובריח לתקופה משמעותית הייתה כאשר נעצר יחד עם ראש ארגון הפשיעה מנתניה אסי אבוטבול. בעוד אבוטבול הואשם בניהול ארגון פשיעה, אריש הואשם בסעיפים מינוריים יחסית, ונידון לשנת מאסר בלבד.

מאז ועד היום, עוקבים אנשי ימ"ר ירושלים אחרי הפעילות של אריש, שלפי מידע מודיעיני, כיום פועל בעיקר לבדו. בין השאר, בימ"ר יודעים היטב כי אחד המעוזים החזקים של אריש הוא בעיר בית שמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully