וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בן 27 תוקף קשישה באגרוף לפניה בחנות בפתח תקווה

11.3.2015 / 12:05

המשטרה הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד. בחקירתו סיפר החשוד שאינו זוכר את המקרה משום שהיה שיכור. מצלמת אבטחה תיעדה את התקיפה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה הגישה אתמול (שלישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד אנדרי דובזקו, תושב העיר בן 27, החשוד שהכה במהלומת אגרוף קשישה בת 85 בחנות מכולת בעיר. הקשישה נחבלה בראשה ופונתה לבית החולים בילינסון לקבלת טיפול רפואי. בחקירתו טען החשוד שאינו זוכר את המקרה. מצלמת אבטחה בחנות תיעדה את התקיפה.

האירוע התרחש לפני כשבועיים. מהחקירה של משטרת פתח תקווה, בפיקודו של סגן-ניצב טל פקרביץ, עולה כי החשוד שהיה בהשפעת אלכוהול נכנס לחנות המכולת, התקרב לקשישה, קרא לעברה "שרמוטה" וחבט בה בעוצמה באגרופו. "זו הייתה תקיפה בריונית ללא כל הכרות בין הקשישה לבין התוקף ומבלי שהיא החליפה אתו מילה", סיפר קצין במשטרת מרחב השרון.

בסרטון של מצלמת האבטחה שתיעד את האירוע נראה החשוד מתקרב אל הקשישה מאחור ומכה אותה באגרוף בפנים. מעוצמת החבטה הקשישה נפלה על הרצפה. מיד לאחר המקרה פעלו במשטרה לאתר ולעצור את החשוד. לדברי הקצין, "בחקירתו טען כי הוא לא זוכר שתקף את הקשישה משום שהיה שיכור".

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

עוד בוואלה חדשות:
6 ימים לבחירות: אישום נגד ברוך מרזל בגין תקיפה
פיקוד העורף החליט: אין עוד 15 שניות התרעה לעוטף עזה
הקרב על חייה: מרצ פתחה בקמפיין לעצור את הסחף להרצוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully