וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי נדרש להסביר כיצד דלף לידיו התצהיר הגנוז של שרה נתניהו

11.3.2015 / 19:13

בית הדין לעבודה הורה לאב הבית לשעבר לנמק עד מחר כיצד הגיע לידיו התצהיר, שבו צוטטה לכאורה רעיית ראש הממשלה. מוקדם יותר ננזפה נתניהו על כך שהפרקליטות, מטעמה, החליטה להגיש את התצהירים רק לאחר הבחירות

צילום מסך

(היום: מני נפתלי פנה לגולשים ברשת בבקשה לעזרה כספית במשפטו)

בית הדין האזורי לעבודה הורה הערב (רביעי) לאב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, להגיש עד מחר ב-13:00 תצהיר מטעמו כיצד דלפה לידיו טיוטת התצהיר הגנוז לכאורה של שרה נתניהו, באילו נסיבות, ממי ומתי. זאת, לאחר בקשה דחופה שהגישה הפרקליטות בנושא.

מוקדם יותר היום, הורה בית הדין לענייני עבודה בירושלים לפרקליטות להגיש עד יום ראשון הקרוב - יומיים לפני הבחירות - תצהיר של שרה נתניהו בפרשת מני נפתלי. זאת, אחרי שבאופן תמוה הוא לא צורף אתמול לתצהירים שהגישה הפרקליטות בנדון. במקביל, פנו פרקילטותיו של נפתלי לבית הדין בבקשה להציג תצהיר לא חתום של שרה נתניהו, שלטענתן הגיע לידיהן.

"החלטת בית הדין אינה בגדר המלצה. במיוחד אמורים הדברים לגבי טענות שכבר הועלו ונדחו. לפיכך, טענת המדינה כי היא סבורה שאין צורך בעדותה של הגברת נתניהו מוטב היה לולא נטענה", קבע בית הדין.

החלטת הפרקליטות, המייצגת את בני הזוג נתניהו בפרשה, שלא להגיש תצהיר אתמול - בניגוד להוראות בית הדין - עוררה תרעומת רבה. זאת, לאחר שבקשתה להגיש את התצהירים רק לאחר הבחירות נתקלה בסירוב מצדו של בית הדין. ועדיין, הפרקליטות בחרה לעשות דין לעצמה, ועל כך יצא קצפה של שופטת בית הדין.

עוד בנושא:
עדויות נגד מני נפתלי: "אמר: 'תראו איך אני מטריף את שרה'"
בשם האב: מיהו אב הבית שתובע את משפחת נתניהו?
מני נפתלי פנה לווינשטיין: ספק הגנה לי ולמשפחתי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בטקס הדלקת נר שביעי עם עולים חדשים בבית קנדה, ירושלים. צילום אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
ראש הממשלה ורעייתו/מערכת וואלה! NEWS, צילום אלכס קולומויסקי

במקביל, וללא כל קשר, פנו פרקליטותיו של מני נפתלי, עורכות הדין נעמי לנדאו ונאווה פינצ'וק, לבית הדין בבקשה להגיש ראיה חדשה. בבקשה נכתב כי הגיע לידיהן תצהיר לא חתום של שרה נתניהו, שנערך לכאורה במשרד עורכי הדין יוסי כהן ב-9 במרץ, לפני יומיים, והועבר לידיו של מני נפתלי על ידי עובדת במשרדו של עו"ד יוסי כהן, ידיד משפחת נתניהו. דבר זה מעלה את התמיהה מדוע הגיע התצהיר לידי עו"ד כהן, אם מי שמייצג את נתניהו בהליך היא המדינה. לא ברור מה משמעותו של תצהיר שאין לדעת מי ערך אותו מאחר שאינו נושא את חתימתה של נתניהו.

"מעולם לא הובאו בפניי תלונות מצד התובע על השפלות מצד מי מבני משפחתי והתובע אף לא טען כי ברצונו לסיים את עבודתו מטעם זה", נכתב בתצהיר. "להיפך, התובע התעקש החל מיום תחילת העסקתו ועד ממש בסמוך למועד סיומה, לקבל תקן של עובד מדינה מן השורה (...) גם במשפטו של אביו לא טען בתובע כי הוא עוזב את המעון בשל יחס בלתי הוגן. התובע הצהיר בבית המשפט כי סיים את עבודתו במעון כדי לעזור לאביו".

עוזרים למני נפתלי. ניב אהרונסון, צילום מסך
ראיה חדשה. מני נפתלי/צילום מסך, ניב אהרונסון

עוד נכתב בתצהיר, כי "מסיבות שאינו ברורות לי, וכפי שהתברר בדיעבד מעובדי המעון, נהג התובע להשליך לפח ארוחות שהוכנו על ידי עובדת במעון ראש הממשלה מיד לאחר שסיימה את משמרתה. כאשר אני ובני משפחתי ביקשנו להשביע את רעבוננו - טען כי העובדת לא הכינה עבורנו ארוחות ולפיכך הוא נאלץ להזמין ממקור חיצוני".

בנוגע לטענה של נפתלי כי נתניהו גערה בו ואמרה: "אנחנו אירופים, עדינים, לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם המרוקאים (...) אתה מפטם אותנו ואחר כך כשמצלמים אותנו בחו"ל, אנחנו נראים שמנים", נכתב בתצהיר: "אין זה ממנהגי להתבטא במשפטים מסוג זה וכמובן שלא אמרתי את המשפט המיוחס לי על ידי התובע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully