וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי פנה לווינשטיין: ספק הגנה לי ולמשפחתי

5.3.2015 / 15:31

עורכי דינו של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה העבירו מכתב שבו נכתב כי נפתלי חושש מפגיעה בו. בשבוע שעבר פנו פרקליטיו למפכ"ל בבקשה להציב סביבו אבטחה צמודה בשל איומים על חייו, שהתגברו לטענתו מאז פרסום דוח המבקר ומתן עדותו במשטרה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

(צפו במני נפתלי מוסר הצהרה לתקשורת לאחר עדותו במשטרה לפני כשבוע)

עורכי דינו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, העבירו היום (חמישי) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בדרישה לספק לו הגנה. זאת, לאור החשש של נפתלי ושל בני משפחתו מפני פגיעה בהם.

זו אינה הפעם הראשונה שבה נפתלי טוען כי הוא חושש לחייו. פרקליטיו, עו"ד עופר אלמוג ועו"ד אסף שרעף, הגישו בשבוע שעבר מכתב דומה למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, וביקשו להציב סביבו אבטחה צמודה. במכתב נטען כי מאז שהחלה המערכה המשפטית שמנהל אב הבית לשעבר מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו, הוא קיבל איומים רבים על חייו. כמו כן, נכתב כי האיומים נגדו התגברו מאז פרסום דוח המבקר בנושא ומתן עדותו במשטרה.

לקריאה נוספת:
הוצאות נתניהו: וינשטיין מכנס את בכירי הפרקליטות לדיון מיוחד
נציגי נפתלי פרסמו הקלטה של עובד לשעבר: "הזוג נתניהו משקר"
אב הבית הגיש תביעת דיבה: "שרה ניפחה את ההוצאות - לא אני"

לטענת עורכי הדין, האיומים התגברו מאז פרסום דוח המבקר בשבוע שעבר ועדותו במשטרה. בין השאר, קיבל נפתלי איומים בפייסבוק, שבהם נאמר לו: "נשחט אותך אם לא תעזוב את ביבי" ו"נוריד לך את הראש כמו דעאש". כמו כן, טוענים עורכי הדין כי אדם צעק לעברו של נפתלי בעיר מגוריו, עפולה: "רד מהסיפור של ביבי או שנגמור אותך". לטענת השניים, מדובר באיומים משמעותיים ולכן נדרשת התערבות מצדה של המשטרה.

מני נפתלי אב הבית לשעבר בבית משפחת נתניהו בכניסה ללהב 433. פברואר 2015. ניב אהרונסון
"נשחט אותך אם לא תעזוב את ביבי". מני נפתלי/ניב אהרונסון

בסוף השבוע הגיש נפתלי תלונה במשטרה לאחר שדירתו בעפולה נפרצה. נפתלי לא שהה בדירה בימים שקדמו לאירוע ולטענתו, כששב אליה, מצא בה אי-סדר. חוקרי המשטרה הגיעו לדירה, אך לפי שעה לא נראה שנגנב ממנה דבר.

"נפתלי הגיע אמש לדירתו בעפולה וגילה שהדירה נפרצה", סיפר פרקליטו, עו"ד גמליאל. "הוא הגיש תלונה בתחנת משטרת עפולה. חוקרי משטרה ותחנת עפולה וחוקרי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו למקום. ככל הידוע, במקום לא מותקנות מצלמות אבטחה. בדירה שרר אי-סדר רב ונראה שנגנבו מסמכים, אך טרם ברור איזה מסמכים בדיוק. גמליאל אמר כי בימים האחרונים מציקים לנפתלי ומדובר במצב מאוד לא נעים".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully