וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאות נתניהו: וינשטיין מכנס את בכירי הפרקליטות לדיון מיוחד

25.2.2015 / 20:51

בשעות הבוקר צפוי היועץ המשפטי לממשלה להיפגש עם אנשי הפרקליטות שבדקו את החומרים על ההוצאות במעון ראש הממשלה. ההחלטה המרכזית שאותה הוא יצטרך לקבל: האם לזמן לחקירה באזהרה את בני הזוג נתניהו

עריכה: גדי וינסטוק

מחר (חמישי) בשעות הבוקר צפוי היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לדון על מכלול החומרים שהגיעו לידיו בנוגע להוצאות במעון ראש הממשלה. בפגישה עם היועץ ינכחו ככל הנראה אנשי הפרקליטות שבדקו את החומרים - הפרקליטה הראשית תמר בורנשטיין, ופרקליטים נוספים מפרקליטות המדינה בראשות המשנה הפלילי לפרקליט המדינה, עו"ד אלי אברבאנל.

כמו כן, צפויים להשתתף בפגישה פרקליטים מפרקליטות מחוז ירושלים-אזרחי, אשר מייצגים את מעון ראש הממשלה בתביעה שהגיש מני נפתלי לבית הדין לעבודה. הם אלו אשר נתקלו לראשונה בטענותיו של נפתלי בתצהירים שהגיש לבית המשפט, המעלות חשד לפלילים בהתנהלות במעון.

סערת ההוצאות במעון ראש הממשלה - כותרות נוספות:
דנינו: יש מקום לבדיקה בעניין מעון ראש הממשלה
אב הבית הגיש תביעת דיבה: "שרה ניפחה את ההוצאות - לא אני"
עדות מני נפתלי: הקלטות, מסמכים ומידע על פרשת "מתנות" חדשה

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין  בישיבת הממשלה, נובמבר 2014. אוהד צויגנברג, מערכת וואלה! NEWS
וינשטיין/מערכת וואלה! NEWS, אוהד צויגנברג

בתחילת השבוע אמר מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, כי "על פניו יש מקום לבדיקה בעניין נפתלי", אשר בתצהירים שהגיש לבית הדין לענייני עבודה בירושלים הציף כמה פרשות: פרשת החשמלאי והקופה הקטנה, המופיעים בדוח המבקר, פרשות שנוגעות לתשלומים מנופחים לנותני שירותים וחשבוניות כוזבות, פרשת הבקבוקים ופרשת רהיטי הגן. אתמול, בתביעת הדיבה שהגיש, הוסיף נפתלי גם טענה לכך ששרה נתניהו השתמשה בתקציב שניתן לה לשיפוץ שני חדרי שינה במעון לבניית מספרה פרטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו בטקס הדלקת נר שביעי עם עולים חדשים בבית קנדה, ירושלים. צילום אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
ראש הממשלה ורעייתו/מערכת וואלה! NEWS, צילום אלכס קולומויסקי

ייתכן שלכל פרשה בנפרד יוכלו פרקליטיו של נתניהו, עורכי הדין יעקב וינרוט ועמית חדד, לתת הסבר משפטי מניח את הדעת ועל ידי כך להוכיח שהן לא חוצות את הרף הפלילי. עם זאת, התמונה הכוללת מעלה חשד לקיומה של שיטה מסודרת, שעלול לדבוק בה חשד לפלילים. עבור וינשטיין, ההחלטה המרכזית שאותה יצטרך לקבל היא אם לזמן לחקירה באזהרה את ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה.

כמו כן, הפרקליטות תמליץ, מן הסתם, להעמיק את הבדיקה בנוגע לחשדות, ותזמן לחקירה את עזרא סיידוף, סמנכ"ל נכסים ומשאבי אנוש במשרד ראש הממשלה, ומקורבם של בני הזוג נתניהו, שכפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה חדשות עומד במוקד החשדות. בתצהיר שהגיש נפתלי לבית הדין, טען כי סיידוף ידע "לסייע ולעגל פינות כשנתבקש לעשות זאת", ואף הורה, לטענתו, להוציא חשבוניות פיקטיביות. בתמלילים מאחת השיחות של נפתלי עם סיידוף, שפורסמו בוואלה חדשות, הסביר סיידוף לנפתלי, לכאורה, כיצד ניתן לעקוף בעורמה את הנהלים המקובלים. גם בחקירתו האחרונה במשטרה העביר נפתלי חומרים על סיידוף.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully