וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עשרות נערים יהודים תקפו ערבי בירושלים שהעיר להם על רעש

בזמן חגיגות הפורים בעיר, הקימו הנערים, שהיו שיכורים, מהומה במרכז בילויים בעיר. לאחר שזיהו את המבטא של הצעיר, הם זרקו עליו על פי החשד כיסאות והכו אותו על רקע לאומני. "אני לא זוכר הרבה, היה לי מאוד כואב", סיפר הצעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פתאום התנפלו עליי המון אנשים". הצעיר שהותקף/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשד לאירוע לאומני בירושלים: צעיר ערבי בשנות ה-20 לחייו הותקף בלילה שבין חמישי לשישי במרכז העיר על ידי עשרות נערים. על פי החשד, הנערים, שהיו מחופשים, התנפלו עליו לאחר שהעיר להם כי הם מקימים רעש במהלך חג הפורים. הנערים הכו אותו בכל חלקי גופו והוא אושפז בבית החולים כשהוא סובל מחבלות. הצעיר שוחרר מבית החולים והמשטרה עדיין חוקרת את המקרה. עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעשה, שלהם אין עבר פלילי.

על פי החשד, חבורת נערים בני 17-16, שחלקם היו שיכורים, גרמו למהומה באזור בילוי במרכז ירושלים. בעקבות זאת, עוברי אורח שעברו במקום העירו להם על התנהגותם, אחד מהם היה הצעיר הערבי. על פי החשד, אחרי שהבחינו במבטא הערבי של הצעיר, הם תקפו אותו.

עוד בוואלה חדשות
הרבנים מנעו תלונה נגד פדופיל - וכעת הוא חשוד שחזר ואנס
עדויות נגד מני נפתלי: "אמר: 'תראו איך אני מטריף את שרה'"

"אני לא זוכר הרבה, היה לי מאוד כואב", סיפר הצעיר. "יצאתי החוצה, הערתי להם על הרעש שהם הקימו ופתאום התנפלו עליי מלא אנשים. התעוררתי בבית חולים ולאחר מכן נתתי עדות במשטרה. הם ראו שאני ערבי ובגלל זה נתנו לי מכות". לדברי עד ראייה, הנערים, שהיו מחופשים זרקו לעברו כיסאות, הכו אותו במקומות שונים בגוף ונשכו אותו בגבו. "היו שם לפחות 30-20 איש, שהתנפלו עליו רק משום שהוא ערבי", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully