וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבנים מנעו תלונה נגד פדופיל - וכעת הוא חשוד שחזר ואנס

10.3.2015 / 17:52

במשטרה חושדים כי רבנים בכירים קראו שלא להתלונן נגד חשוד באונס ילדות רבות, בתמורה להגלייתו מקריית ספר שבמודיעין עילית לבני ברק. אלא שכעת הוא חשוד באונס נוסף של ילדה בת 5, וגם במקרה זה חושדים במשטרה כי הרבנים ניסו להשתיק את המקרה

ילדות חרדיות בירושלים. AP
חשוד בהטרדת ילדות רבות בקריית ספר/AP

המשטרה חושדת כי תושב המרכז שנעצר בראשון האחרון בחשד לאונס וביצוע מעשה מגונה בילדה בת 5 בבני ברק, זכה להגנה מצד רבנים בכירים, שפעלו על מנת למנוע הגשת תלונה נגד החשוד. על פי החשד, הרבנים הגלו את החשוד מקריית ספר שבמודיעין עילית לאחר שבמשך שש שנים תקף מספר רב של ילדות. כמו כן, חושדים במשטרה שגם לאחר המקרה האחרון קראו רבנים למשפחה של הילדה שלא להתלונן.

המשטרה פועלת כדי לזמן לחקירה את הרבנים על מנת לבדוק את החשדות. לפי המידע שהגיע למשטרה, הרבנים קבעו כי הפדופיל לכאורה, אב לחמישה ילדים קטנים, יוחתם על חוזה שבו הוא מתחייב לעבור מקריית ספר לבני ברק ולקבל טיפול רפואי לדיכוי היצר המיני שלו. זאת, בתמורה לכך שלא יוגשו נגדו תלונות במשטרה על אונס ותקיפה מינית שעל פי החשד ביצע במספר גדול מאוד של ילדות בעיר.

אלא ששלשום שב על פי החשד הפדופיל לפעול ואנס כאמור ילדה בת חמש. השוטרים שעצרו את החשוד דקות ספורות לאחר המקרה הזדעזעו כאשר הבינו שרבנים בבני ברק הנחו את בני משפחתה של הילדה שלא להתלונן.

בתים במודיעין עילית, אוקטובר 2012. טלי מאייר
הרבנים הגלו את החשוד מקריית ספר שבמודיעין עילית לבני ברק. מודיעין עילית/טלי מאייר

מהחקירה המנוהלת במחלק פשעים במרחב דן של משטרת תל אביב עולה כי החשוד הגיע שלשום לבניין שבו מתגוררת הילדה. לפי החשד, היא שיחקה עם חברתה כאשר הגיע החשוד למקום, ואז הותקפה על ידו ונאנסה. אביה של הילדה הזדמן במקרה לבניין והבחין בחשוד נמלט ובבתו, שסיפרה לו: "אבא האיש הזה הרים לי את החצאית והוריד לי את התחתונים".

אז, פתח האב במרדף רגלי אחר התוקף. השכנים מהבתים הסמוכים סייעו לו ואחד מהם הזעיק את המשטרה. החשוד שנעצר הכחיש תחילה את המעשים, אולם בחקירה בפני רב-סמל בכיר שלומי חזון הוא הודה כי פנה לילדות ושאל אותן מה השעה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"האיש הזה הוא חבית חומר נפץ"

"במשך דקות ארוכות ביקשנו מאביה של הילדה להגיע לתחנת המשטרה ולמסור עדות, אבל בשלב מסוים אמר לנו האב כי הרבנים אסרו עליו להתלונן במשטרה אחרי שקבעו כי פניה למשטרה היא בגדר 'דין מוסר' (שמשמעותו החרמה חברתית, א"א). הסברנו לאב שאם החשוד ישוחרר ויעבור לעיר אחרת הוא ימשיך לפגוע בילדות" - סיפר רב פקד אבי אוחיון ממרחב דן במשטרה.

במהלך החקירה אישר אביו של החשוד במעשים, את נושא הגליית המשפחה בהוראת בכירי הרבנים בקריית ספר ובבני ברק, לאחר שהגיעו תלונות על תקיפות מיניות של בנו כלפי ילדות קטנות בעיר. החוקרים אף גילו את החוזה שעליו חתם החשוד וכן איתרו רופא ופסיכיאטר שטיפלו בחשוד על פי הנחיית אותם רבנים.

לפי שעה עלו בחקירה שמות של חמש ילדות קטנות שהותקפו מינית על פי החשד מצד החשוד, שהוגדר על ידי הרופא והפסיכיאטר כפדופיל. בכוונת המשטרה לאתר ילדות נוספות וכן לחקור אם הרבנים אכן ידעו על מעשיו של החשוד והנחו קורבנות לשמור על שתיקה ולא להתלונן במשטרה. "מבחינתנו האיש הזה הוא חבית חומר נפץ שסיכן את כל הילדות הקטנות שהיו בסביבתו", אמר גורם בכיר במשטרת תל אביב. "האיש מאובחן כפדופיל, אבל אף אחד במערכת החוק לא ידע עליו והוא לא היה בפיקוח"- הוסיף הקצין.

עוד בוואלה! חדשות:
עדויות נגד מני נפתלי: "אמר: 'תראו איך אני מטריף את שרה'"
מהגשש החיוור ועד איבגי: יש אמנים שלא מפחדים מבחירות
עריק מדאעש: ראיתי את ג'ון הג'יהאדיסט עורף ראש

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully