וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון נגד בנט: "אסור לתת את תיק החינוך למנהיג הלאומנות"

ראשת מרצ התייחסה לכך שיו"ר הבית היהודי הביע את רצונו לתיק בפני נתניהו, וכינתה זאת מעשה "חסר אחריות". "אסור לתת את המושכות לאדם שמעולם לא התבייש להתסיס ולהסית", אמרה גלאון

יו"ר הבית היהודי נתון הצהרה לתקשורת, ירושלים מרץ 2015. טלי מאייר
הודיע אתמול לנתניהו על רצונו בתיק החינוך. בנט/טלי מאייר

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, הגיבה היום (ראשון) בחריפות לאפשרות שיו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ימונה לשר החינוך הבא. זאת, כפי שעולה מדיווחים לפיהם הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מעוניין בתיק.

"מסוכן וחסר אחריות להפקיד בידיים של נפתלי בנט את תיק החינוך", כתבה גלאון בדף הפייסבוק שלה. "אנחנו נמצאים בשעה כל כך קריטית. הסרטון שהסתובב אתמול ברשת של צעירים מתעללים באכזריות בכלב חסר ישע, האלימות והגזענות שכבר מזמן יצאו מהטוקבקים אל הרחוב, האדישות המוחלטת של אנשים רבים מדי לכאבם של אנשים שחיים בעוני, של פליטים, של פלסטינים - הדברים האלה קשורים בקשר הדוק לדמותה של מערכת החינוך, לערכים או להיעדר הערכים שהיא מנחילה, לאזרחים והאזרחיות שהיא מגדלת. אסור לתת את המושכות שלה למנהיג הלאומנות המשיחית, שמעולם לא התבייש להתסיס ולהסית".

עוד בוואלה! NEWS:
מסלול הנחיתה בנפאל נפגע: משלחת הסיוע של צה"ל מתעכבת
החשוד בירי לעבר ביתו של מיכאל מור - יעד החיסול באילת
"חושש ללכת במדים": האלימות שמצפה לחיילים חרדים ששבים הביתה

בנט הודיע אמש לנתניהו כי מוותר סופית על דרישתו לקבל את תיק החוץ, ומעוניין במקום זאת לקבל את תיק החינוך. לדברי גורמים בבית היהודי, נתניהו אמור להשיב לבנט ביומיים הקרובים. עוד ציינו בבית היהודי, כי השר בנט נפגש בשבועות האחרונים עם שרים ומנכ"לי משרד החינוך לשעבר, וכן עם מנהלי בתי ספר, על מנת ללמוד את התיק לקראת כניסתו האפשרית לתפקיד.

זהבה גלאון בכנס הון-שלטון-עיתונות במרכז האקדמי למשפט ועסקים, רמת גן. פברואר 2015. ראובן קסטרו
"אנחנו נמצאים בשעה קריטית". גלאון/ראובן קסטרו

"בנט כשר החינוך הבא של ישראל הן חדשות רעות מאוד עבור כל מי שעתיד המדינה ודמותה יקרים לו", הוסיפה וכתבה. "החדשות הטובות הן שאנחנו כאן כדי להוציא לו את הנשמה. אני מתכוונת לעקוב אחרי כל שקל שייצא מתקציב משרד החינוך, לבדוק בדיוק עם אילו עמותות הוא מתקשר ולאילו סיורים הוא לוקח את הילדים שלנו.

"אני לא אהסס להשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותי, כולל כלים משפטיים, כדי למנוע מבנט להפלות לרעה את בתי הספר הערביים והחילוניים לטובת החינוך הממלכתי-דתי שכבר היום נהנה מעודף תקציבים ושעות לימוד וכדי למנוע ממנו לטפטף לכיתות וללבבות מסרים גזעניים ומסיתים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מסוכן וחסר אחריות להפקיד בידיים של נפתלי בנט את תיק החינוך.אנחנו נמצאים בשעה כל כך קריטית. הסרטון שהסתובב אתמול ברשת ש...

Posted by ‎זהבה גלאון Zehava Galon‎ on Sunday, April 26, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully