וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ט גולני על הנפילה בדרום במשדר וואלה! NEWS: "נדע לטפל בזה"

אל"מ רסאן עליאן, התארח בתוכניתו של דן שילון באולפן השקוף של וואלה! NEWS וסיפר על החשש האישי בעקבות הפציעה במבצע "צוק איתן": "האמונה חזקה, אז הפחד מתגמד"

צילום מסך

רסאן עליאן, מפקד חטיבת גולני שנפצע במבצע "צוק איתן", התארח אמש (חמישי) במשדר יום העצמאות המיוחד של דן שילון באולפן השקוף של וואלה! NEWS. במהלך המשדר התייחס עליאן לראשונה לנפילת הרקטה הערב במועצה האזורית שער הנגב: "זה יכול להיות, כי שום דבר לא תלוי בנו. כשהדברים יהיו תלויים בנו אז הם ייראו אחרת", אמר. "גם אם הייתה אזעקה עכשיו, הצבא יידע לטפל בזה ולתת את התשובה כמו שצריך".

עוד ידיעות בוואלה חדשות:
רקטה נפלה בשטח פתוח בשער הנגב; אין נפגעים ולא נגרם נזק
פרס על ביטול ההסכם עם בנק הפועלים: "לא נהגתי שלא כשורה"
מאמצים לצאת מהמבוי הסתום: נציגי הליכוד וש"ס ייפגשו מחר

מפקד חטיבת גולני רסאן עליאן באולפן וואלה. ראובן קסטרו
"הצבא עוקב אחרי כל מה שמתרחש בצפון". עליאן/ראובן קסטרו

עליאן התייחס במשדר גם למתיחות בצפון בעת האחרונה ולחששות ממחיר המלחמה הבאה. "אנחנו מתאמנים בצפון עכשיו. אני מעדיף לא להתייחס לנושא הטענות על מנהרות בצפון, אבל יכול להגיד שהצבא עוקב אחרי כל מה שמתרחש שם, עושה הכל כדי להגן על תושבי הצפון, וכשיגיע היום הוא גם יידע לעשות את זה", אמר. "המלחמה הבאה תיראה כמו כל מלחמה. גם בקיץ היו טילים על תל אביב ועל מקומות אחרים. מלחמה זה דבר קשה, התגובה צריכה להיות צבא חזק שיידע לתת את התשובה וגם חברה ואזרחים חזקים שיידעו לעמוד".

למרות פציעתו בקיץ האחרון, גימד עליאן את חששותיו האישיים. "להגיד לך שאין פחדים? טיפה", הודה. "אבל יש דברים יותר חזקים. פחד קיים כל הזמן, במיוחד במקומות שטבעי לפחד, אבל האמונה כל כך חזקה במה שאתה עושה ובצדקת הדרך ובדברים שאתה מחנך את האנשים שלך או חינכו אותך אז הפחד מתגמד. בגלל זה אתה כאילו לא מפחד".

(עדכון ראשון: 22:26)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully