וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נשים הובאו לארץ במסווה של תיירות מרפא, סורסרו ונאנסו

21.4.2015 / 15:55

על פי החשד, רשת הברחה ארגנה לצעירות ממזרח אירופה הזמנות לקבלת טיפולים רפואיים בבתי החולים בארץ, ועם נחיתתן הובילה אותן לדירות מסתור בגוש דן, שם נאנסו ואולצו לעסוק בזנות. בתום חקירה סמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים, נעצרו חמישה חשודים

אילוסטרציה של אישה יושבת. ShutterStock
הנשים נאזקו עם הגעתן לדירות המסתור/ShutterStock

פרשה חמורה של סחר בנשים נחשפה במשטרת תל אביב: על פי החשד, עשרות צעירות בשנות ה-20 לחייהן ממדינות מזרח אירופה, הגיעו בחודשים האחרונים לישראל כשבידיהן אשרות כניסה של תיירות מרפא. במשטרה חושדים כי עם נחיתתן, נלקחו הנשים לדירות מסתור, שם הן נאלצו לעבוד בזנות. בימים האחרונים נעצרו חמישה בני אדם שחשודים בהפעלת הרשת שפעלה להבאת הנשים לארץ.

לטענת המשטרה, חברי רשת ההברחה פנו בשמן של הבנות לבתי חולים שונים ברחבי הארץ וביקשו לקבל טיפולים רפואיים. הבנות קיבלו הזמנות לבתי החולים ובעקבות כך קיבלו גם אשרת כניסה ממשרד הפנים. חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, מאמינים כי התיירות כלל לא הגיעו לבתי החולים אלא הוסעו על ידי חברי הרשת הישר מנמל התעופה לדירות ברחבי גוש דן, שם הן נאזקו, נאנסו באכזריות ואולצו לעבוד כיצאניות בבתי בושת בבת ים ובתל אביב.

עוד בוואלה חדשות:
הערכה: האבן שפגעה ברכב של מיכל הרצוג לא הושלכה במזיד
מרצה הציגה סטראוטיפים גזעניים בשיעור ועוררה סערה ברשת
"מנהל החשבונות של אושוויץ" עומד לדין על סיוע לרצח 300 אלף יהודים

אילוסטרציה. ShutterStock
"הנערות נאזקו, נאנסו ואולצו לעבוד כיצאניות"./ShutterStock

בימ"ר תל אביב פתחו לפני כחודשיים בחקירה סמויה לאחר שבפשיטה על בית בושת בבת ים נמצאה צעירה מחבר העמים כשהיא מסתתרת בתוך ארון. בחקירתה התברר כי היא הובאה לארץ בשיטה זו ביחד עם עשרות נשים נוספות בשנות ה-20 לחייהן ממדינות מזרח אירופה שאולצו לעסוק בזנות.

פריצת הדרך בחקירה חלה במוצאי יום שבת האחרון, אז התקשרה אחת הצעירות למוקד 100 של המשטרה וסיפרה שנאנסה. שוטרי מרחב איילון איתרו את מקור השיחה וחילצו את הצעירה. בשל כך החליטו בימ"ר תל אביב לעבור לחקירה גלויה ועצרו חמישה חשודים – שניים במהלך חילוץ הצעירה ושלושה נוספים בהמשך. אחד בחשודים שוחרר בינתיים למעצר בית, ובמקביל, פועלים במשטרה לאתר את יתר הנשים שנפלו קורבן למעשיהם של חברי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully