וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: האבן שפגעה ברכב של מיכל הרצוג לא הושלכה במזיד

21.4.2015 / 8:40

מסרטון שנלקח ממצלמת אבטחה המוצבת ליד בית המשפחה עולה האפשרות כי לא יודו אבנים לעבר מכוניתה של הרצוג, אלא רכב שעבר בסמוך פגע באבנים שהיו פזורות על הכביש, ואלה עפו ופגעו לה בשמשה. עם זאת, המשטרה ממשיכה בבדיקת המקרה

יצחק הרצוג יו"ר המחנה הציוני מצביע יחד עם אשתו מיכל הרצוג בבחירות 2015, קלפיות נפתחו. תל אביב 17 במרץ, 2015. ראובן קסטרו
"לא נעים". מיכל ויצחק הרצוג/ראובן קסטרו

ניפוץ שמשת המכונית של מיכל הרצוג, אשתו של יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג נגרם כתוצאה מתאונה - כך מעריכה הבוקר (שלישי) מהמשטרה. מסרטון שנלקח ממצלמת אבטחה המוצבת באזור האירוע עולה האפשרות כי רכב שעבר בסמוך לבית המשפחה פגע בשתי אבנים שהיו פזורות על הכביש. האבנים עפו ופגעו בשמשת הרכב. למרות הממצאים, המשטרה מסרה כי היא ממשיכה בבדיקת המקרה.

אתמול בשעות הערב נמסר מלשכתו של הרצוג כי אלמונים השליכו אבן לעבר כלי הרכב שבו נהגה אשתו מיכל כשיצאה מביתה בתל אביב. מיכל עצמה לא נפגעה, אך נגרם נזק לשמשת כלי הרכב ולחלון. חוקרי מרחב ירקון, בפיקודו של תת-ניצב יהודה דהן, הגיעו למקום ופתחו בסריקות בשכונה בניסיון לאתר את משליך האבן לכאורה.

בעקבות המקרה, כתב הרצוג בחשבון הטוויטר שלו: "אירוע ניפוץ שמשה לא נעים במכונית של מיכל הערב. הכול בסדר וממשיכים בשגרה. סומכים על המשטרה ומודים לכל הדואגים והשואלים".

עוד בוואלה חדשות:
ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל: מספר הנופלים 23,320
נתניהו וכחלון מתקרבים לסיכום עקרוני: "עדיין יש פערים"
זעם בימין ובשמאל: פרס יקבל 30 אלף דולר מבנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully