וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רוכב האופניים שנהרג בשרון: "אין הבדל בין פגע וברח לרצח"

20.4.2015 / 17:03

זאב ילין נהרג אמש כשנסע עם אופניו בשולי כביש בשרון. "עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם מותו. אדם כל כך טוב ומדהים שפתאום לא נמצא". לדברי בנו, עד אתמול אביו לא נסע על כבישים. "אבא שלי רצה לתרום את גופו למדע. עכשיו הדבר היחיד שאפשר לתרום זה הקרנית"

צילום: דנה ירקצי, חדשות 10; עריכה: יאיר דניאל

"אבא שלי מאוד הקפיד על הבטיחות. היינו עושים לו את המוות אם הוא לא היה שומר על הבטיחות" - כך סיפר היום (שני) איתי ילין, בנו של רוכב האופניים זאב ילין מנירית, שנהרג אמש בתאונה החשודה כ"פגע וברח" בשרון. "הוא היה בדרך חזרה הביתה מהעבודה ביקום. הוא רצה לנסוע שם עם האופניים, זה נראה לו אתגר. עכשיו אנחנו צריכים להתמודד עם זה שהוא מת. אדם כל כך טוב ומדהים שפתאום לא נמצא".

זאב ילין נהרג אתמול בערב כשנסע בשולי כביש 554, בין מכללת בית ברל לרמת הכובש. ילין, מהנדס אלקטרוניקה במקצועו, הותר אחריו אישה ושני ילדים. הוא היה בן 64 במותו.

עוד בוואלה חדשות:
המשפחות שנוטשות את הים של חיפה כדי להמשיך לחיות
גילויים חדשים: כך חדר המרגל אלי כהן לסוריה
דיווח: ספינה נוספת התהפכה בים התיכון, עשרות טבעו למוות

על הנהג הפוגע, שנטש את הדירה לאחר האירוע, אמר היום איתי: "את הנזק הוא כבר עשה. אני חושב שצריך להעמיד לדין בחומרה נהגים כאלה. אולי אם היו מוצאים את אבא שלי קודם ומביאים אותו לבית חולים אז אולי הוא היה ניצל, זה אכזריות".

"אנחנו במדינה צריכים להיזהר על רוכבי האופניים שלנו", הוסיף. "לכל אחד מאיתנו יש משפחה. להשאיר אותם זה פשוט להרוג. אין הבדל בין פגע וברח לרצח".

רוכב אופניים נדרס למוות בתאונת פגע וברח ליד בית ברל, 19 באפריל 2015. ערוץ 10, צילום מסך
זירת התאונה, אמש/צילום מסך, ערוץ 10

איתי הוסיף כי השניים נהגו לרכב בעיקר בשדות, מכיוון ש"רכיבה בכביש בארץ היא מסוכנת". לדבריו, בערב ערב רכב אביו לראשונה במסלול שחלקו היה כביש. זאב ילין נהרג כשנסע על שולי הכביש.

"הייתי אצלו ביום שישי האחרון בארוחת ערב" הוסיף וסיפר על אביו בעצב. "הוא היה רוכב אופניים חובב. הייתי בא אליו בבוקר, היינו רוכבים ביחד ומדברים. זו הייתה הזדמנות בתור אדם בוגר להכיר אותו מחדש. היינו רוכבים ביחד באופן קבוע.

"אבא שלי רצה לתרום את גופו למדע. כולנו במשפחה חתומים על כרטיס אדי. בגלל תאונת הדרכים הדבר היחיד שאפשר לתרום זה הקרניות, שאותה כמובן שתרמנו. אני בטוח שהוא היה מצטער שרק תרם את ולא הציל עוד חיים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אזור התאונה

על פי נתוני עמותת אור ירוק אירעו 571 תאונות פגע וברח בשנת 2014, מתוכן 42 תאונות הוגדרו קשות ושמונה תאונות קטלניות. השנה נרשמה גם עלייה במספר רוכבי האופניים שנהרגו, כאשר שבעה רוכבי אופניים נהרגו מתחילת 2015 לעומת שניים בלבד בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully